fallback

11-те най-популярни автомобила за всички времена

Световните бестселъри – от прости и компактни коли до солидни и тежки пикапи

В автомобилната история е пълно с много популярни и успешни модели. Някои от тях обаче се открояват, като причината е големият им брой продажби. Все още има автомобили, които са се появили в началото или средата на миналия век, чиито резултати на световните пазари не могат да бъдат подобрени. И най-вероятно това никога няма да се случи. Представяме ви най-продаваните автомобили в историята.

11-те най-популярни автомобила за всички времена (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Вземи, Наистина се н ( преди 1 година )
    Корекция Вангелов / т кнРоторен а не Вангелов. Има дори в Австралия и Нова Зеландия продадени Лада и Жигули, като вероятно дела е около 35-40
  • #17
    Уча се ( преди 1 година )
    Жигулата, къде е продавана ?!90% в соцлагера, нали ?
  • #16
    raiders ( преди 1 година )
    Хаха, какво общо има голф 1 с голф 7, нищо освен името. Дай един модел и бройките да видим?!? Форд Т и първата костенурка. Сега тойота си направиха корола тип "джип", и кво ще пишат още милиони. Голф ще стане електрически, че този вече никой освен в Германия не го купува. Смях в статистиката. Тесла пикапа казват, че е направен външното от неръждавейка, ето това е иновативно и ще се продава, въпреки, че не ми харесва на мен. Като го видя на живо може и да си променя мнението.
  • #15
    До 12 ( преди 1 година )
    Трудно е за обяснение що толковя много българи са тъпикато теб
  • #14
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Ами, реално, Модел Т и Бийтъл са рекордьорите. Защо ли? Защото, какво общо има Голф 1 с Голф 7, примерно?!...
  • #13
    До #10 ( преди 1 година )
    Аз имам 100 годишно Волво.Всичко по него си работи и е оригинално. Първи собственик съм на колата. Има климатик, серво, турбо е, има 10 въздушни възглавници, вози като лодка и бяга като подплашен кон.Да съм жив и здрав, мисля още 100 години да си я карам. Не виждам причина да сменявам самото съвършенство. Вече над 5 млн. км я карам, обиколих Земята с нея, бил съм чак в Антарктида. Не се чупи, ръжда няма, не тропа, изолацията е невероятна.Volvo for Life.
  • #12
    PLAID ( преди 1 година )
    Шварценегер е един, а го знаят повече хора от Голф-а. Сес'се? Който иска неръждаема кола от 100% карбон и композит с реално алуминиево шаси - BMW i3s
  • #11
    До 8 ( преди 1 година )
    Тия социални мрежи ви промиха главите! Това за което говориш е "мечтана кола"! Когато става въпрос за продукт, каквито са и колите, популярността се измерва с продажби, а не плакати, лайкове, звездички, палци! Не бъркай onlyfans с реалния живот, чикидживойводо!!!!
  • #10
    Гулемътъ Рабутъ ( преди 1 година )
    24 годишна корола имам, една от трите ми коли, ръжда никаква, проблеми нулеви, климатик, ел стъкла, централно-работещи перфектно, 1.6, 110 коня, харчи 8 на сто смесено, 6, 5 на дълго и 9.5 градско. Оригинални амортисьори, все още работещи добре, оригинален ауспух, без корозия по него, масло не гори, антифриз не губи... Да се чудиш, веднъж на 5 години един ангренажем ремък сменям и всяка година масло, веднъж на 3 години, накладки, 380 000 км по километраж, имах ауди и бмв-там не ми се коментира.
  • #9
    До 8 ( преди 1 година )
    Повечето от тия "мечтаните" екзотични автомобили на практика не са толкова качествени колкото ширпотребата. Издържат малко километри и обслужването им е много скъпо. Ако се наложи някакъв по сериозен ремонт е кошмар особено в държава като България където тези фирми нямат реални представителства и сервиз. В обикновен сервиз да закараш такава кола ще я гледат като индианци и най много да потрошат нещо по нея докато се опитват да я ремонтират. Кефа преминава бързо после е таралеж в гащите.
fallback
Последни