fallback

Когато името е по-важно от формата

10 примера за ребрандиране на популярни модели, което понякога се оказва провал

Тази операция е съществувала винаги – популярен модел получава логото на друга марка, но автомобилът си остава същият. Един от последните примери за това е новото Mitsubishi Colt, което всъщност си представлява ребрандирано Renault Clio. При него се променя единствено името на колата, но не и нейната форма, като целта е спестяване на средства от автомобилните производители.

Едновременно с това производството и пускането на пазара става по-бързо, а подобен ход понякога се дължи и на опит за налагане на някоя нова или пък позабравена марка. Изобщо, причините могат да бъдат най-различни, като понякога подобно решение се оказва успешно, но има случаи, в които то е провал.

10 примера за ребрандиране (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Никой не иска да кара кола менте.
  • #2
    Пиночет ( преди 1 година )
    Ami не се предлага в България за 30 евро наем естествено :))
  • #1
    Танко ( преди 1 година )
    Рено-Булгаррено,Москвич 408-Рила 1400,Фиат-Фиат Пирин,китайските Москвичи и Лади.
fallback
Последни