IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Моделът с първия китайски автомобилен чип събра над 10 000 поръчки

Lynk & Co 08 е оборудван със 7-нанометровия Dragon Eagle-1, който поддържа операционна система Flyme Auto

Най-новият plug-in хибриден SUV на Geely Lynk & Co. - Lynk & Co 08 – събра повече от 10 хил. поръчки в рамките на десет дни след официалния си дебют на китайския пазар на 8 септември. Кандидат-купувачите могат да избират между пет варианти в ценовия диапазон 208 800 юана и 288 000 юана (28 400-39 200 долара).


Lynk & Co 08


Това е първият автомобил, оборудван с разработен в Китай автомобилен 7-нанометров чип, Dragon Eagle-1, който поддържа различни функции към операционната система на превозното средство - Flyme Auto. Софтуерът използва два чипа, чиято изчислителна мощ е еквивалентна на два чипа Qualcomm Snapdragon 8155. Dragon Eagle-1 е първият чип за автомобили, разработен в Китай.

Позициониран като SUV от среден клас, Lynk & Co 08 е с размери 4820/1915/1685 мм, с междуосие от 2848 мм. Моделът е изграден на платформата 2.0 CMA, на която е базиран и новия Volvo XC60.

Интериорът разполага с 12,3-инчов LCD инструментален панел, 15,4-инчов централен контролен екран и 92-инчов AR-HUD, оборудван с операционната система Flyme Auto. Някои конфигурации на автомобила включват автоматичен климатичен контрол, управление с гласово разпознаване и околни светлини. Най-скъпите варианти разполагат и с усъвършенствана система за подпомагане на водача от ниво 2, поддържана от радари и 10 камери.

Аудио системата Harman Kardon с 23 високоговорителя осигурява звукови ефекти за различни сценарии, включително „добре дошли“, „заключете колата“, „мигач“, „предупреждение за отваряне на врата“ и „напомняне за ниска скорост“.


Lynk & Co 08


Новият автомобил се предлага с предно задвижване и задвижване на четирите колела, като е оборудван с 1.5T plug-in хибридна система. Версията с предно задвижване има един двигател с мощност от 280 KW и 615 Nm въртящ момент. Версията със задвижване на четирите колела е оборудвана с два мотора, с комбинирана мощност от 436 kW и пиков въртящ момент от 905 Nm, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди.

Предлагат се три вида батерии с капацитет съответно от 21,2 kWh, 39,6 kWh и 39,8 kWh, които осигуряват на двете версии на задвижване пробег до 220 км изцяло на електричество. Плюс резервоара на Lynk & Co 08, пробегът нараства до 1400 км.

Автомобилът поддържа и опция за бързо зареждане на батерията, което отнема само 28 минути.

 

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    муто ( преди 7 месеца )
    богатите китайци карат Mercedes-Benz, Infiniti, Audi, BMW, Lexus и Cadillac. тва го четох във вашия сайт
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Илиян ( преди 7 месеца )
    Какво се случва с автомобилите в днешно време само! Вече е много важно колко инчов дисплей имат, разделителна способност, мощност на чипа, брой говорители... Изненандвам се, че не им слагат видео карти за гейминг и майнинг!!!
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Хибрид с батерия почти 40 Кв./ч
  • #2
    14 rate up comment 9 rate down comment
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Всяко китайофилче иска европейски заплати с китайски цени ако искаш и да махнем ДДС специално за китайски коли както е в Китай щото сте против субсидии и големи облекчения но за китайски може и да сте за. Ако зелките толкова много си пълнеха гушите за наша сметка дали нямаше да има поне малко желаещи да отидат в Китай или другаде където "не си пълнят гушите"
  • #1
    9 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Звучи страхотно, характеристиките са впечатляващи, а цената недостижима. Ако брюкселските зелки го разрешат за гайропа, то цената му ще е поне двойна. Трябва да си пълнят гушите за наша сметка.