IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Audi Q3 ще е по-евтино и ще предлага дизелов агрегат

Компактният кросоувър беше забелязан по пътищата за първи път

Компактният кросоувър Audi Q3 от следващото поколение беше забелязан за първи път по време на пътни тестове. Новостта ще получи променен дизайн и модерни технологии. Това съобщи сайтът Motor1 .


Audi Q3


Третото поколение Audi Q3 ще бъде последното, което предлага двигател с вътрешно горене. В бъдеще моделът ще се превърне изцяло в електрически кросоувър. От шпионските снимки, макар колата да е с камуфлаж, могат да се видят някои основни акценти.

Тестовият прототип е покрит с камуфлаж, но някои елементи от дизайна се забелязват доста добре. Прави впечатление, че отпред ще се появи нова отделна оптика с тесни дневни светлини, под които са разположени фаровете. Тоест, подобно на BMW и Audi прибягва до т.нар. "двуетажни фарове".

Задните светлини са свързани с LED лента. Тестовият прототип разполага и с порт за зареждане на електрическия мотор. Това предполага, че ще има и хибридна версия или по-конкретно - plug-in хибрид.


Audi Q3


Новото Audi Q3 ще бъде изградено на платформата MQB Evo. Дължината на кросоувъра ще бъде приблизително 4.5 метра. Иновацията ще се предлага с бензинови и дизелови двигатели, както и с хибридни силови трактове. Те ще отговарят на екологичния стандарт Евро-7.

Следващото поколение Audi Q3 ще бъде представено през 2024 г. Очаква се автомобилът да бъде малко по-евтин, тъй като към този момент ще е базовият кросоувър в гамата на марката. Audi Q2 спира да се произвежда от следващата година.


0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дизелов фен ( преди 7 месеца )
    През 2006 си купих 7-годишно Поло дизел 64 к. 5 предавки и следващата седмица потеглихме семейно за Рилския. Не бях карал кола с 5 и в началото на завоите след Рила вместо на 3 съм включил на 5. Усетих, че греша едва на 3 км преди манастира - до там си теглеше прилично. През следващите години се убедих, че не съм сгрешил с дизелчето. През 2019 го подарих на един приятел, който си го кара и сега - след ремонт на ходовата част, вместо грамадния си и лаком всъдеходен Мерцедес.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Очаква се да е по-евтин.... ама в заглавието го твърдите без грам съмнение
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Тия Аудита защо да са толкова тесни отвътре? Гледаш го отвън голямо като джип, а вътре теснотия от всякъде. Особено на задните седалки по висок човек изобщо не може да се събере. Няма място за краката. И БМВ и те са същите всичкото трета серия е теснотия.
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Тези двуетажни светлини - не се ли появиха най-напред при Нисан / Ситроен? Като излезе "чисто", ще го видим, дотогава е само догадки и интерпретации
  • #2
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Алди Клатро ( преди 7 месеца )
    Дизелът е най-иновативната и модерна технология. Германските премиуми го доказват за пореден път.
  • #1
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    И с дизайн от 2010 година.