fallback

Цените на употребявани електрически коли се сринаха за година

Вижте кои са най-сериозно засегнатите модели на пазара втора ръка

При избора на конкретен модел автомобил купувачите, наред с други неща, вземат предвид такъв показател като „запазване на остатъчната стойност“. Оказва се обаче, че при електрическите автомобили нещата в това отношение никак не са добри, като някои от тях много бързо губят стойността си и по този показател превъзхождат повечето модели, оборудвани с ДВГ.

Ново изследване показва, че електрическите автомобили са преживели най-лошата година в кратката си история по отношение на падащите цени. Някои модели са загубили над половината от стойността си, сочат данни на британското издание This is Money, чиито експерти са проучили случващото се на пазара в Обединеното кралство. Там търсенето на електромобили втора ръка е спаднало значително заради ниското търсене и свръх предлагането на употребявани превозни средства, заливащи пазара.

Как се обезценяват употребяваните електромобили за година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Предлагам, че статията се отнася за Турция и цените са в турски лири. Струват си колите!
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Като видя, че пише "електрически автомобили", изобщо не чета статията, а идвам за коментарите!
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Статията показва две неща. От една страна, че хората не искат електромобили с "бързо" зареждане 50 кВт и харчещи 200 Вт на километър при 90, при положение, че Тесла харчи 130. От друга, че неканеният гост и дружинката му са тъпоъгълни триъгълници.
  • #15
    raiders ( преди 1 година )
    Това добре, ама мен в България какво ме грее това? Следа отблизо цените на колите от 2019, след рязко покачване 2021, сега се кротнаха. На електрическите 2 ръка не падат много, въпреки лидера Тесла и обновения модел 3. Вече за около 50к има интересни предложения на 1-2г., без за бройм Тесла. Даже ситроен С4 бензинов и електрически ес блезка цена.
  • #14
    MythBuster ( преди 1 година )
    Гостенино, как да си купя, като не им падат цените на пущините! Ти ще разбереш след окол 2 години закъснение заради трудното ти възприятие с което вече сме привикнали, но нито никс ми има нещо с Бустер, нито цените на тесла втора ръка са паднали, каквото и да си разбрал от статията, както винаги!
  • #13
    Гост ( преди 1 година )
    Бустер4о,то се разбра Тесла няма да си купиш.Поне една котешка тоалетна и кибер лъжица си купи.
  • #12
    Гост ( преди 1 година )
    Бустер4о,още една опорка ти падна,за високата остатъчна стойност на електричките.Много го обичаш този маршрут София Бургас,заради зарядните станции.Дай някой из Родопите.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Просто всички разбраха че това са бараки и не ги щат. Пазар му се викацената е спрямо търсенето и предлагането. Като няма търсене а предлагането се повиши и цените пропадат. Тепърва предстоят проблеми с тия дараци.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    При автомобили на една година и 20-30 хил км не вярвам батерията да е за смяна. Просто вече няма опашки за 8-10 месеца напред и съответното хората предпочитан да купят нова за 32 000 с "подарък" домашно зарядно, кабел и да не броят 28 хил за втора употреба
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 8. 5 лв за стар виц! Този виц не е актуален отдавна. Беше актуален преди години когато нямаше зарядни станции, но в момента от София до Бургас има няколко пъти повече зарядни станции отколкото бензиностанции и трябва да имаш отрицателен брой мозъчни гънки, за да се притесняваш, че няма да стигнеш, дори да караш с 300 км в час при минус 50 градуса целзий.
fallback
Последни