fallback

Внимавайте с тези модели на известни марки!

Експерти посочиха 8 популярни автомобила втора употреба с много проблеми

Експертите от американското издание Slashgear съставиха антирейтинг на автомобили от популярни марки на вторичния пазар, които се развалят най-често. За целта те са използвали данни от сайта CarComplaints.com, който е един от най-големите онлайн-ресурси за разглеждане на оплаквания от автомобили. Въз основа на информацията са посочени моделите на 4 много популярни марки, които често се развалят. Тези автомобили се предлагат и в Европа, където повечето от тях се радват на сериозно търсена на пазара на коли втора употреба.

Най-проблемните модели на 4 известни марки (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо се трудихте да превеждате статия за американският пазар. Да я бяхте оставили на английски, на тях им трябва.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз ли съм ги карал да купуват европейски модели в САЩ, предвидени за европейските пътища и ползване. В САЩ всичко по 3л и 6 цилиндъра е обречено. Там и пенсионерите навъртат двойно повече от един европеец
  • #7
    Меч ( преди 1 година )
    Търся си Тойота Камри 2007ма година, ама да не е 16 годишна.
  • #6
    Лудория ( преди 1 година )
    PLAID, дай да ти обясня за основния ремонт на Нисан (защото за съжаление знам) - две седмици ремонт, монтьори в свободното време - един дето зарежда бензин на бензиностанция и един електротехник от завод. Не знам дали имат дори механотехникъм завършен. Я да видим ако трябва да се направи основен ремонт в Шумен на Тесла, де ще го извършат. Само ще предположа - в Истанбул или нейде из Германия, па и да е за половин ден работа. ;)
  • #5
    Лудория ( преди 1 година )
    Хм. От 4 модела на Тесла, 2 са в антисписъка. 50% от моделите на марката. Да не говорим, че като бройки машини, навярно е повече от 50% от произведените. Те дори Тойота не могат да вкарат толкоз в антисписъка. MythBuster, обясни защо американците, фенове на Тесла, така са я описали и вкарали в антисписъка?
  • #4
    Борислав ( преди 1 година )
    Пет години карах Е91 330 дизел,най-здравото окачване,нищо не съм сменял по-него.Много здрав автомобил!
  • #3
    PLAID ( преди 1 година )
    Кажете за основния ремонт на Модел S - 1 керамичен лагер на ротора, 1 следобед работа. Ниво на сложност: ученици от Механотехникума :D
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Защото ДВГ всеки знае, ча са мармалад. За тях никой няма съмнение.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Петърчо, всички знаем, че модел S на Тесла гори по 1 литър масло на 10 000 км, че страда от проблеми с лагерите на коляновия вал и че РЕСУРСЪТ на маслената му помпа е 50 000 км! Ей ти я моята една стотинка!
fallback
Последни