fallback

Японски кросоувър с автоматик за 25 000 лева – ето 6 предложения

Основните агрегати на тези модели са се доказали с надеждността си

Спрели сте се на японския кросоувър, а бюджетът ви е в рамките на около 25 000 лева? Пазарът е пълен с предложения, като е ясно, че няма как да става въпрос за нов автомобил, така че ще трябва да се търси втора употреба. Какви са най-добрите опции според експертите от изданието ZR? Техният списък включва 6 модела, които освен, че се вписват в посочената сума, трябва да отговарят и на още няколко условия – да бъдат оборудвани с автоматична скоростна кутия, да са на възраст около 10 години и пробегът им да бъде около 150 000 км.

6 предложения за употребяван японски кросоувър (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Изключително неграмотен превод. Моля мислете като пишете.Какво е "аспириран" двигател-ами атмосферен. Имаме си думи на български......
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Не можеш да кажеш, че 2.2 дизел на Хонда не се препоръчва, този двигател е милионник. Да, к20/к24 е може би най-здравият произвеждан някога, но 2.2 дизел не отстъпва на останалите в класацията!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    До 6 - Прав си. Ама н всичкко са такива цените. Разни Корсички, дето се взимаха, колкото да имаш да отидеш до магазина или на село с нея (да, провинционалист съм, вадете доматите и камъните и ме почвайте ...) беше 2500 лева, 2019-а. Същия модел, 2021-а пак бше 2500, а порпинцип, чакваш да падне малко. 2022-а вече беше ... 3500 лева. Сега са по 4500 лева.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    25 хиляди лева за тези стогодишни морално остарели гробници, пълен абсурд!
  • #5
    Toyota RAV4 ( преди 1 година )
    Автоматиците им са добри съм чувал, но моята беше ръчка и никакъв проблем няма. Казаха ми, че маслото не се сменяло, но аз на 100 000 го сменях и винаги го правя с всяка кола, която съм имал с ръчна СК. Завършил съм машиностроене и съм наясно, че свойствата на маслата се променят с времето и има окисления и замърсяване от износването на зъбните колелета. Смяната е елементарна, Имаш да отвиеш една пробка отдолу и един болт отгоре, където с фуния да налееш новото масло. Работа за 15-20 минути.
  • #4
    Toyota RAV4 ( преди 1 година )
    Toyota RAV4 е истината. А за споменатите проблеми мога да кажа, че са пълна глупост. При правилна поддръжка и нормална експлоатация, тази кола ще ви надживее. Най-добре е да се вземе с 2.0 мотора. Изключително здрав и безпроблемен. Само бензин и обслужване му трябват. Това с регулирането на клапаните е пълна глупост. Не се изисква такова нещо. На 300 000 км сменяш ангренажната верига със зъбните колелета и обтегача и това е всичко, което се прави по мотора.
  • #3
    Rav4 ( преди 1 година )
    "Най-издръжливият вариант на 2.4-литровия двигател е със стария 4-степенен автомат U140F, чийто ресурс е 400 000. " - Съвет за Равката - Ако ще карате основно градско и то надълго, малкия мотор, ръчна. Бензиновият автотик в града гори леле-мале за такава кола.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Петърчо, спри дрогата! И научи какво значи ресурс, невежо същество! Не знам откъде ги преписвате тези глупости, но аз цял живот карам ширпотреба коли и до над 350 000 км проблем с двигател не съм имал, не съм промивал радиатори никога, а боята поне до 20 години не е мърдала. Ръжда съм виждал само по Опел и Форд от миналия век. Ако пишеше за москвичи, да те разбера.
  • #1
    Нане ( преди 1 година )
    Журнала ZR За рульом ли е?мерси тогава
fallback
Последни