fallback

Китайска марка влиза в Европа с електромобил за 20 000 евро

Leapmotor T03 има пробег от 300 км и може да вози до четирима души (ВИДЕО)

Присъствието на китайски производители в Европа става все по-масово. Това пролича и на автомобилното изложение в Монако, където няколко производителя от Поднебесната империя се възползваха от възможността да представят гамата си от модели, предназначени за основните пазари на Стария континент.

Такъв е случаят с Leapmotor - марка, родена през 2015 г., която вече навлезе в Европа с T03 - градска кола, продавана във Франция (и Израел), която струва 20 000 евро и която скоро може да завладее други пазари на континента. Нейните размери са дължина 3,62 метра, широчина - 1,65 метра и височина 1,57 метра, което я поставя в един клас с с някои от най-продаваните електрически автомобили в Европа като smart EQ fortwo, Renault Twingo и Fiat 500e.

Подобно на тези съперници, Leapmotor има вид на типичен градски автомобил и побира четирима възрастни. Като се има предвид каталожната цена и позиционирането на пазара, качеството на сглобките и материалите е добро и има прилично количество технология. В салона има 8-инчов екран за водача и 10,1-инчов сензорен дисплей, от който се управляват основните функции на автомобила.

Оборудването на ADAS (системи за подпомагане на водача) е пълно и включва адаптивен круиз-контрол, аварийно спиране, поддържане на лентата и разпознаване на умората на водача.

T03 се предлага в една единствена версия с 41,3 кВт/ч литиево-йонна батерия, интегрирана в платформата. Двигателят със 109 к.с. и 158 Нм е разположен на предната ос, а пробегът в цикъла WLTP е 280 км, което е повече от 190 км за Twingo и от 500е с батерия с 23,7 кВт/ч.

fallback
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    Do 8. Е нали знаеш че все пак става въпрос за китайски коне и не е много сигурно. Но по принцип си прав. Китайците всъщност доста напреднаха и от копировачи, се превърнаха в такива от които копират и си купуват технологии. Не знам дали е мит или реалност, но се говори че на година в Китай завършват повече инженери, отколкото в целия свят. Има голяма вероятност да е вярно.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    А стига е има повече мощност от големия дизелов Канго и батерия почти колкото електрическия му вариант :D
  • #7
    slaviboi ( преди 1 година )
    в момента за 5 бона ще си взема топ ауди дизел
  • #6
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 5. Ами новина е, защото все си мислех че това са най-непродаваните електромобили, а в статията се опитват да ги изкарат най-продаваните! И не знам какъв автомобил караш ти, но високата цена на Тесла модел У, който е наистина най-продавания електромобил в Европа с голяма преднина, най-вероятно е по продаван от моделът автомобил, който караш, каквато и да е цената му. Тоест има достатъчно хора, които са му намерили приложение. Тези с парите не го купуват. Купуват по-скъпите модели електромобил
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    1-ви, каква "новина". То бе ясно, че на този етап, ел.колите освен за градско друго кой знае каквоприложение нямат. Но тук опираме до другия проблем - цената им е като на както казваш пълноценен автомобил и практически стават играчки за "богати", които могат да си позволят 2+ коли.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    20k долара са повечето електрички в алибаба, проблема е в това, че като дойдат тук цените са минимум по 2 дори и по 3, когато се научат, че тук 20к долара трябва да ги продават за 18к ще има продажби!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако реално е 20К евро е доста добре за 100 коня и 250 км пробег в сравнение с другите но все пак предполагам не е официално потвърдено, че ще е 20К което би било и малко под Спринг
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    40 хиляди лева за тази сапунерка, ако ще с квантов двигател да е си остава такава.
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    Имаме новина драги читатели! "което я поставя в един клас с с някои от НАЙ-ПРОДАВАНИТЕ електрически автомобили в Европа като smart EQ fortwo, Renault Twingo и Fiat 500e." Вероятно съм пропуснал цяла епоха и тази новина опровергава всичките ми твърдения, че на този етап малките градски електромобилчета нямат шансове. Очевидно според новината са най-продаваните електромобили в Европа. А дано, ама надали с тези цени близки до пълноценните електромобили, с които можеш да тръгнеш и на дълъг път.
fallback
Последни