fallback

Краят на SEAT като автомобилен производител наближава

Сегашните модели на марката няма да получат директни наследници, бъдещето е на марката Cupra

Най-новите сведения от концерна Volkswagen Group сочат, че докато отделената преди няколко години като самостоятелна марка Cupra ще продължи да предлага на пазара нови модели, добре познатото испанско поздразделение на автомобилния гигант - Seat, скоро ще престане да съществува като самостоятелен производител на автомобили и неговите добре познати модели като Ibiza и Leon няма да получат наследници. 

На въпрос какво бъдеще очаква SEAT, шефът на концерна VW Томас Шефер съвсем наскоро отговори лаконично, че „бъдещето на SEAT е Cupra“. Той твърди, че "VW Group ще „инвестира сериозно Cupra“. Главният изпълнителен директор на VW Group защити радикалното решение, като каза, че клиентите са харесали Cupra до такава степен, че това е най-бързо развиващата се марка в цяла Европа.

По тъжно съвпадение SEAT започва да произвежда автомобили преди точно 70 години, когато моделът 1400 за първи път слиза от поточната линия през 1953 г. През 1986 г. испанското правителство продава марката на Volkswagen Group.

fallback
  • #10
    до ТоЗи ( преди 1 година )
    Всъщност ако не беше VW, SEAT отдавна нямаше да съществува! Виждаме колко продава FIAT в момента, смяташ ли, че някой щеше да купува ребрандирани FIAT-и под испанско име?!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    ФВ разчистват вътрешната конглокенция, Шкода печели. Както се казва нищо лично, просто бизнес. Купра или Ауди е следващщия двубой.
  • #8
    Жалко ( преди 1 година )
    Карах Сеат Ибиза, модел 2010 г. Имам само хубави спомени от този автомобил. Обиколих балканския полуостров с него. Не на последно място, това е МНОГО КРАСИВА КОЛА!
  • #7
    До разочарования ( преди 1 година )
    ДСГ при мултиван няма нищо с ДСГ при голф , ама ти откъде да знаеш. А след тестовия преход събуди ли се отвит ?
  • #6
    Разочарован ( преди 1 година )
    Когато преди 35години видях голф 2 ми се видя като космически кораб....От 2011 година насам 90% от моделите на Фолксваген са немски Москвичи.Миналата седмица с колегите карахме Мултиван на 300километра тестов.На базата на голф...Смях да не казвам че при превключване на някой предавки бяха със подскоци,или по осезаеми защото е ДСГ...
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Да де, ама в момента Сеат продават 200-300 хил годишно, електрифицираната Купра силно се съмнявам да продаде и половината, да не говорим че не всички модели ги сглобява в Испания. Задават се стачки и няколко хиляди на улечата
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    Някой гениален администратор на сайта е решил че ще е много забавно ако когато се опиташ да напишеш кyp дори по средата на думата, ще го замести с глог и така се получава конглокенция, когато искаш да напишеш конкypенция
  • #3
    То3и ( преди 1 година )
    Нещо ви куца сайтът, колеги! Пиша съвсем правилно, но се публикуват някакви глупости!?!?
  • #2
    То3и ( преди 1 година )
    конглокенция --> конглокенция* разбира се.
  • #1
    То3и ( преди 1 година )
    Напомня ми за "стратегическия" инвеститор в България, фирмата Boch, която купува нашия завод Елтос. Умишлено го фалира, за да няма конглокенция в ниския и средния ценови клас уреди. До каквото се е докоснал дойчо, все го е затрил.
fallback
Последни