fallback

Ето колата, която ще преобрази BMW

С поне 650 км реален пробег и невиждан до момента интериор, бъдещата Neue Klasse е революция и в дизайна, и в технологиите

МЮНХЕН, ОТ НАШИЯ ПРАТЕНИК. През лятото на 1962 BMW представи на света своята "Нова класа" (Neue Klasse) - серия компактни спортни седани, която преобрази скромната дотогава компания и я превърна в световен лидер в премиум сегмента. Днес BMW показа в Мюнхен своята "нова Neue Klasse" - революционна промяна, която трябва да има същия преобразяващ ефект и да гарантира на баварския гигант лидерството и в ерата на електрическото задвижване.         "Дизайнът е толкова прогресивен, че изглежда, сякаш по пътя сме прескочили цяло поколение модели", обяви при представянето Адриан ван Хойдонк, шефът на BMW Group Design. Също толкова голям напредък ще има и в областта на батериите и ефективноста - подобрение от 25 до 30% в сравнение с актуалните електрически модели на компанията.           Ключовите факти за "Новата класа" на BMW (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #33
    до 29 ( преди 9 месеца )
    доста невежо изказване. Ще е на място в Диарбекир
  • #32
    Слава на дизайна ( преди 1 година )
    Страхотна е. Купето от 60те с този път наистина красива дизайнерска муцунка задните седалки да са диван вместо два стола
  • #31
    анонимен ( преди 1 година )
    Супер е! Връщане към традициите. Не съм фен на БМВ, но това е качествен скок.
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    ЗАЗ-ката е по-красива от това "нещо"! Особено вътре е уникално грозна! Прилича на автомобил излязъл от първите серии на Междузвездни войни.
  • #29
    VAYK ( преди 1 година )
    А в съседните статии пишат че американеца вече предлага на пазара long range с такъв пробег за 55 000 евра и изгражда собствен суперкомпютър за да разработва алгоритми за автономно шофиране, нещо което не само БМВ, а нито един производител скоро няма да направи понеже струва милиарди!
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    Много приятна. Изчистена, семпличка, изглежда лека и малка. Няма "ифекти" няма изцепки. Страхотна е.
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
fallback
Последни