fallback

BMW променя решетката на новите си модели

Концепцията Vision Neue Klasse показва „дишащи ноздри“, на които баварците ще залагат

Германският производител BMW разкри новия дизайн на „ноздрите“ на радиаторната решетка, които ще използват част от бъдещите модели на марката. Той ще дебютира на концепцията Vision Neue Klasse. Тя ще бъде показана на 2 септември, като това ще е първото BMW с нова електрическа архитектура, а външният му вид ще определи посоката на дизайна на баварските автомобили.

Краткото видео, публикувано в Twitter (X) показва „ноздрите", които представляват два екрана с бели елементи, наподобяващи ламелите на традиционна решетка. Според дизайнерите на марката, плавните преливания на светлина трябва да имитират дишане.

Всъщност, ъгловатите линии напомнят на контура на предната решетка на i Vision Dee Concept, който BMW представи на CES в Лас Вегас през януари, за да демонстрира най-новите технологии. В центъра на Vision Neue Klasse има релефно лого на марката, което сякаш е щамповано в самия капак.

Това не е първият тийзър на концепцията. По-рано тази седмица BMW публикува размазано изображение на задни светлини с подобни светлинни елементи. В салона вместо гигантски дисплей в горната част на предния панел ще бъде разположен тънък екран с най-необходимата информация.

Ръководството на BMW отбеляза, че концепцията ще бъде близка до серийните автомобили на платформата Neue Klasse. Компанията планира да изгради шест електрически автомобила върху него, като ги пусне с разлика от две години. Първият ще бъде седан, вторият - компактен кросоувър. Новата архитектура позволява използването на задвижващи система с мощност до 1314 конски сили и батерии с капацитет от 75 до 150 кВт/ч Това ще бъдат батерии от поколение Gen6, които са с 50% по-евтини за производство и осигуряват 30 процента по-голям обхват от по-старите батерии с подобен капацитет.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 8 месеца )
    То соренто и Санта фе вече са с по хубави материали от немските премиуми.
  • #10
    v-1 ( преди 8 месеца )
    Те тябва да си оправят качеството първо и тогава дизайна. От номер едно премиум поризовидтел, сега губят постоянно дял на пазара, за сметка на другите ОЕМи
  • #9
    анонимен ( преди 8 месеца )
    защо физиономията на бобър не беше ли фешън
  • #8
    До долния ( преди 8 месеца )
    Ти да не си изнасилван в БМВ, та толкова ги мразиш. Комунизма не си е отишъл.
  • #7
    Колю ( преди 8 месеца )
    От кога 30 см пластмаса ,която прилича на купена от Илиенци се нарича "архитектура"?....Де толкова уважително да говорихте например за някой български художник !БМВ ,една шайка алчни г..ъзове,които се чудят каква нова самоделка да измислят.Такива са и Мерцедес,и Ауди,и всичките немски тумбаци,дето са свикнали 100 години да смучат огромни кинти,но сега Китай и Индия ще им духнат под опашката,а Щатите направо ще ги "сготвят",като деиндустриализират Европа.
  • #6
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Това е концепция, серийната версия ще е с нормално лого и тн. Друг е въпросът, че ще е напълнено с електроника и всичко вътре ще е напълно ново като дизайн и каквото ви дойде на-ум.
  • #5
    Танко ( преди 8 месеца )
    Оставете настрана лисицата и гроздето-грозно е!
  • #4
    До долния ( преди 8 месеца )
    Не разчита единствено на държавни дотации и подаяния
  • #3
    анонимен ( преди 8 месеца )
    БМВ е малка баварска компания, която бие всички други производители от земята. Не е в никой концерн, не прави тирове, бусове, камиони и какво ли още не, за да печели пари за скъпи безсмислени разработки, а разчита единствено на инженери с мисъл.
  • #2
    Chicho_Ficho ( преди 8 месеца )
    Няма ли кой да уволни публично тоя дизайнерски екип, що за малоумие, логот е мега грозно, все едно искат да изтрият връзката с историята на компанията. Тия коли само за азиатци ли са правени с тоя глупав дизайн? Да сложиш екран да имитира бъбреци дето ги няма реално ?!?
fallback
Последни