fallback

Кои са 20-те най-евтини коли с 4х4 в България?

Преди Covid у нас имаше 30 модела на цени под 50,000 лева. Днес са само четири

България е сред пазарите в Европа, които най-много държат на задвижването на четирите колела - което може да се отдаде както на приключенския характер на българите, така и на спецификите в работата на Агенция Пътна Инфрарструктура. Затова всяко лято Automedia.bg изготвя своята класация на най-евтините автомобили с 4х4 задвижване в България. Но за съжаление след последните няколко години думата "евтини" започна да звучи като подигравка.          Над дузина от моделите с 4х4, предлагани у нас през 2019, изчезнаха оттогава. Добър пример е Opel Mokka, който след преминаването върху платформи на PSA загуби версиите със задвижване на четирите колела, но за сметка на това осезаемо поскъпна         

Броят на колите с 4х4, предлагани на българския пазар, непрекъснато намалява, но за сметка на това цените на оцелелите са скочили до небето. През 2019 в списъка ни имаше цели 30 модела със задвижване на четирите колела, струващи под 50,000 лева. Днес те са само четири, и най-вероятно ще останат три още в края на септември.

Обясненията са много - като се започне от инфлацията и се приключи с все по-високите европейски изисквания за екология и безопасност, прогонили марки като индийската Mahindra. Руските Лада Нива и УАЗ изчезнаха заради санкциите около войната в Украйна. И накрая повечето европейски производители решиха, че няма смисъл да предлагат скъпи модели с 4х4... след като могат да предложат също толкова скъпи без 4х4.           20-те най-достъпни автомобила с 4х4 в България (ГАЛЕРИЯ):

* Сравненията с предишни години често са за модели от различни поколения, различно задвижване и оборудване. Просто сме посочили най-евтиния вариант с двойно предаване в гамата. Класацията е само на база на официалните ценови листи

    

fallback
  • #11
    До #9 ( преди 1 година )
    Каква инфлация? Нали ще унищожаваме руснаците със санкции. Или може би от там се е взела инфлацията съвсем случайно естествено. А еко нормите слагат капак на всичко и цените летят нагоре. Скоро обаче, всичко ще дойде на място, когато нормалните хора изтрезнеят, че подобни глупости са недопустими...
  • #10
    Факт ( преди 1 година )
    Само Дъстера си струва
  • #9
    РУК ( преди 1 година )
    Какъв е смисъла да се сравняват две различни поколение на един модел и то в години на инфлация!?!Габарити,екстри и вложени технологии,повечето примери си приличат само по име,как да си приличат по цена?!?Стига сте обвинявали еко нормите!Няма нормален човек който днес да търси нова кола и да се задоволи със спартанско оборудване!Даже Дачия вдигнаха нивото на екстри дето твърдяха,че на хорат им трябва покрив,кормило,спирачки и 4 колела!Хората искат все повече и повече и това струва пари!
  • #8
    До 5 ( преди 1 година )
    Преди да напишеш пр.дли.вото си мнение, можеш да влезеш на сайта на Киа и да видиш
  • #7
    До 5 ( преди 1 година )
    Всъщност версията автоматик на спортидж се предлага и в най-ниското ниво (за разлика от ръчката) и цената и в момента действително е 63к
  • #6
    Хсххд ( преди 1 година )
    И на мен ми се сториха доста ниски :)
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Не са ви верни цените ама хич. Например Спортидж с ръчни скорости и бензинов двигател с 4х4 започва от 67 660. Нивото на оборудване е комфорт, демек от второто възможно, защото не се предлага с най-ниското. Пак сте преписали от някой чужд сайт и си мислите, че цените са същите и за България.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Какъв приключенски характер - да се наплюска като прасе на бунгалото на морето и да си купува задават от лидера, че да пести. Да бие жената, а тя децата, а пред шефа иззедник да навежда глава и да мълчи.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    2018 като си купувах моята кола, тогава бяха пуснали Витара с всички екстри и 4x4 беше под 50 хиляди лева понеже сменяха поколението и имаше огромни отстъпки. Сега базовата започва от 55 хиляди, дали си струва - едва ли.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Нека благодарим на зелените талибани, ***, евроатлантици и евролиберасти за високите цени и шоковото налагане на електричните и миксерите с моторчета за чистачки. Нямам нищо против хората минали под дъгата да си карат каквито искат возила, но да на ни оставят нормалните хора да караме нормални коли на нормални цени. Ще помоля джендъра на форума да престане да ни рекламира и да ни убеждава колко хубави са електрокарите. Карай си каквото искаш дженди и не ни занимавай с менталните си проблеми
fallback
Последни