IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

20-годишно Renault Clio се продава за близо 90 000 евро

Хечбекът от серията V6 Phase 2 има пробег от едва 24 000 км

Не е лесно да се намери Renault Clio V6 Phase 2 (по-мощен и много по-добър от Phase 1) в добро състояние, така че този чист екземпляр, с изминати само 24 000 км, може да се счита за истинска находка. Холандската компания Premium Classics го предлага за продажба и според снимките автомобилът може започне да се използва веднага след официализиране на покупката.


Renault Clio V6


Автомобилът е боядисан в митичния метален цвят Iliad Blue, който му пасва идеално.В обявата за продажба се обяснява, че боята е оригинална, както и гумите. Колата е имала само двама собственика и купувачът ще получи пълна сервизна история. Автомобилът наскоро е преминал сервизно обслужване, като му е сменен ангренажния ремък.

Това Renault Clio V6 е регистрирано през ноември 2003 г. и има 3.0 V6 атмосферен двигател с 255 к.с., свързан с шестстепенна механична скоростна кутия. Задвижването е задно, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,8 секуди, а максималната скорост е 245 км/ч.


Renault Clio V6


В салона има само две места (двигателят е отзад), като за тапицерията са използвани кожа и алкантара. Оборудването включва автоматичен климатроник, ксенонови фарове, круиз-контрол, електрически регулируеми огледала и ABS. В сравнение с Фаза 1, тази еволюция на автомобила е с по-широка предна следа, по-дълго междуосие и по-големи колела. Освен това има скъсени предавателни числа и леко втвърдено окачване. Резултатът е, че тази кола е по-трудна за управление.

При излизането си на пазара Clio V6 беше оценено от Renault на 42 000 евро. Това обяснява и високата цена на обявения за продажба автомобил – 89 950 евро.


Още снимки на изложения за продажба автомобил - вижте в галерията:


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    реплика ( преди 6 месеца )
    По добро от Тесла
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Това се явява пряк наследник на култовото чудовище от група Б Рено 5 Макси Турбо,да се прави разлика с Рено 5 ГТ турбо Макси.Последното е с предно разположен двигател,а първото е със средно разположен двигател и за различните рали надпревари бе с мощност от 260 до 400 к.с.Наричаха го "асфалтовата ракета" коментаторите на рали надпреварите.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До#1 ( преди 7 месеца )
    Евала пич.Това са освен,че е екстремно рядък автомобил е и такъв,който просто играе в своя лига.Компактен хечбек с голям,средноразположен двигател.Аз мислех,че безпаричните ще почнат да хейтват,че едно,че второ,че пето.Нали знаеш-гроздето е високо.
  • #1
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Невероятен автомобил. Една от колите, които бих се взел вместо разни нови х5, gls и тем подобни, стига да имах парите. Заедно с Lotus Omega и Escort/Sierra Cosworth