fallback

Нов рекорд – с 224 км/ч по бул. „България“

Друг „състезател“ е засечен с 220 км/ч на „Ботевградско шосе“

Нови рекорди за превишена скорост в София са отчетени през месец юли. Това съобщава член на Столичния общински съвет (СОС), цитиран от Bulgaria on Air.

„Притеснителни данни за ръста на нарушенията показват общинските табла за измерване на скоростта в София. Имаме нови черни рекорди всеки месец - през юли на бул. "България" - 224 км/ч, а на "Ботевградско шосе" - 220 км/ч. За месец юли са регистрирани 8000 автомобила с над 125 км/ч на Околовръстното, а други 2000 са засечени да се движат с над 125 км/ч в града“, става ясно от публикацията.

Като цяло тези данни са потресаващи и показват, че нищо не се е променило в манталитета на нарушителите след смъртоносните катастрофи през изминалата година. Както и че единственият вариант в случая е въвеждането на по-тежки наказания за нарушителите.

Още по темата – вижте на bgonair.bg

fallback
  • #20
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До 16: А какво ще кажеш вместо да слагаме БЕЗУМНИ ограничения да вдигнем средното ниво на шофьорите, така че на пътя да има хора с умения, а не просто хора с книжки (... повечето от които купени с печено агни или с преспиване с който трябва)!!! Просто като идея! Искате като германската сигурност на пътя - ами къде са ви германските тренировъчни полигони? Къде ви е 3 годишното финландско обучение и т.н.
  • #19
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До 9: Точно министърът на спорта ме е учил да шофирам байов... и е споделял доста пикантни подробности как той кара ;) Един от първите съм, които изкара Сейфти драйвинг академията! Законът приравнява разпоредбите си към най-неможещите. На разрешено 50 кара с 28 км/ч - а полицая спира мен да ме пита що го изпреварвам. Ами щото сте дали книжка на и*иот! Научете ги на шофират преди да ги пуснете на пътя! Защото не скоростта убива! почти 50% от загиналите в БГ са от отнето предимство!!!
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    А не може ли вместо глоби публичен разстрел? Паметника на онази армия е много подходящо място
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    кога ще разберат, че не по-високи глоби трябват, а чисто и просто увеличено засичане и после налагане и събиране на сегашните глоби - и то навсякъде и повсеместно. Просто всеки знае че шанса да го хванат с висока скорост, ползвайки waze e нищожна. По-високи глоби за какво са ти като и сега - 2 камери на всеизвестни места и от дъжд на вятър някоя тринога... където всички намалят на 25кмч "за всеки случай" няма да оправят нещата.
  • #16
    Лудория ( преди 1 година )
    Ограниченията на скорости не са заложени заради нечий кеф, а поради статистика и наблюдения за средно ниво шофьор, скоито да бъде безопсано. Навярно не от българските полицаи и политици, но нека не искаме от тях много, те толкоз си могат. Ето ситуация от преди 20-ина минути - аз на пешеходна пътека с детето и един чичо не ме видя и щеше да ни блъсне. Не ме видя, не защото е пиян или друсан, а защото гледаше в определена посока дали няма да дойде някой бърз като този по-долу със статистиката...
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Обикновено тези, които искат по-тежки наказания, смятат, че те се отнасят само за другите. Но законовите недомислици засягат всички. Нали затова човекът уж е разумно и обществено същество, което би трябвало да може да се самоконтролира и да зачита останалите, а не само да бъде дресирано чрез (законови) принуди!?
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Хахаха - по тежки наказания, първо кажете колко пари събрахте от тези 10 000 и тогава ми обяснявайте как новите наказания ще помогнат
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Законът е за всички иначе всеки като Тинтири ще си повярва, че е нещо повече и няма как да бъде сравняван с някакъв си обикновен шофьор
  • #12
    пак съм #11 ( преди 1 година )
    Искам да кажа, че според мен съобразяването с условията на шофиране е най-важното за безопастността, а не закона и ограниченията. Да, ясно ми е, че за моите способности и техн. х-ки на МПС-то ми съобразяване е едно, а за професионалния състезател със супер съвременен автомобил е друго, но точно в това е проблемът: не могат да измислят как да вкарат неблагоразумния в ограничения и затова давай наред - всички с 50. Простото налагане на закони не означава директно решаване на кой да е проблем...
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    #9, подкрепям Тинтири-то за поста му под #8 и чакам да се обосновеш защо трябва да спазвам закона в следните три ситуации: 1) нощем, перфектна видимост на Х кръстовище, сам съм и в 4-те посоки => защо трябва да изчакам червения светофар? 2) денем на м/уградски път ме карат да намаля от 90 на 60 заради кръстовище с второстепенен, но има идеална видимост и няма никого на второстепенния; 3) детска градина/у-ще на уличка с паркирани плътно една до друга коли, ограничение 30; че аз и с 15 ще го убия
fallback
Последни