IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Индийци показаха брутален електрически SUV

Mahindra Thar.e прилича на Jeep Wrangler, но има сърце на Volkswagen

Индийският производител Mahindra представи концептуалния Thar.e - електрически всъдеход със задвижване на четирите колела, напомнящ на външен вид на Jeep Wrangler. За момента той е само прототип, но официално е потвърдено, че ще се появи в серийно производство.


Mahindra thar.e


Атрактивният проект е разработка на Mahindra Electric Automobiles (MEAL) – подразделение на индийския производител, което се занимава с мобилност н нулеви вредни емисии. 

„Thar.e е повече от трансформация с нулеви емисии на традиционен SUV. По-скоро той въплъщава духа на най-автентичните 4x4 на марката. Наистина, естетически, има някои препратки към бензиновия SUV Thar, но линията на това задвижвано от батерии превозно средство с 4x4 е ревизирана в по-модерен и персонален вариант", се казва в официалното съобщение.


Mahindra thar.e


Автомобилът е базиран на платформата Inglo EV на Mahindra, която всъщност е разновидност на MEB на Volkswagen Group. Производителят от Волфсбург разработи тази архитектура за моделите си от семейството ID, както и за електромобили от марките CUPRA, Skoda и Audi). Платформата е достъпна и за брандове извън концерна, като от нея вече се възползва Ford.

Късите надвеси, куките в броните и резервното колело, поставено на задната врата, ясно подсказват какво е предназначението на този електрически модел. Възможностите му извън пътя се подчертават и от големите всъдеходни гуми, с които е обут.


Mahindra thar.e


Все още не е известна точната дата на излизане на серийния Thar.e, но от Mahindra все пак разкриха някои технически детайли за всъдехода, който ще се предлага в два варианта на междуосие – стандартен (2775 мм) и удължен (2975 мм).

Задвижването, естествено, ще бъде и към четирите колела, като то ще се осъществява от два електромотора, също разработка на Volkswagen. На предната ос ще има двигател със 109 к.с. и 135 Нм, а на задната – с 286 к.с. и 355 Нм. Клиентите ще избират между няколко батерии, като най-мощната ще има капацитет 80 кВт/ч и ще осигурява пробег от 450 км.


Още снимки на електрическия всъдеход - вижте в галерията:

0 от 500