fallback

Tesla отново намали цените на най-скъпите си модели

Базовите Model S и X поевтиняха с 10 000 долара, но има и уловка

Tesla представи нови начални нива на на оборудване за двата си най-скъпи модела - S и X, които ще се предлага с цели 10 000 долара по-евтино от досега. Оказва се обаче, че новата цена на двата флагмана на марката крие и уловка за потребителите.

След актуализирането на двата модела през 2021 г. Tesla ги предлага само във версии с дълъг обхват (Longe Rage) или Plade, като цените им започват съответно от 88 490 долара за седана и 98 490 за SUV. Новите базови версии ще стартират с 10 000 долара по-малко - 78 490 долара за Model S и 88 490 за Model X.

Това намаление на цената обаче идва и с жертва на пробега. При Model S той е 652 км, но новата версия Standart Range ще изминава 515 км. За Model S Long Tange пробегът е 560 км, но в новия вариант той е намален до 433 км. Така и двата електромобила спестяват сериозна сума на бъдещите си купувачи, но пък предлагат с около 20% по-малък обхват.

В допълнение, новите версии ще понесат удар при производителността. Докато Model S може да ускори от 0 до 97 км/ч (60 мили) за 3,1 секунди, при Standard Range времето вече е 3,7 секунди. За големия SUV тези показатели се променят от 3,8 на 4,4 секунди. Въпреки това и двата модела от стандартната гама ще имат два електрически мотора и задвижване на четирите колела.

Electrek съобщава, че те ще получат батерии със същия размер като превозните средства с по-дълъг обхват, но допълнителният капацитет ще бъде заключен със софтуер, което е обичайна практика за Tesla. Доставките на новите версии трябва да започнат през септември, като те са част от стратегията на Tesla да се лиши от част от печалбите си в замяна на по-големи обеми на продажби.

fallback
  • #16
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 15. Тази екстра я има още от години. Включват безплатни зареждания, отключват автопилот, за който не си плащал и още доста чудеса. И това в България! И най-странното е, че от Тесла не ги закачат и това остава малко в сивата зона. Например внесените от Америка тесли трябва да бъдат преоборудвани с Европейски софтуер и хардуер. Тесла официално не го прави дори срещу заплащане в официалните си сервизи, но няма против външни сервизи да го правят и гаранцията си остава.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    След 6-7 ще се почнат едни работи с "да ми рутнеш Теслата" при майстора .
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    "Това е много хитра тактика, така батерията има голям буфер и си гарантираш ниска степан на деградация. Взимаш батерия със заключени 20 % по-евтино и след 10-20 години като падне пробега си плащаш да ти отключат и останалите 20% и си караш още 10-20 години без притеснения." - ХАХХАХА АХХАХ А ХХХХАААА ХАХ АХА ХХАХА. ....
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11 - "Същото е със безплатното зареждане,само за първите Тесли.Сега гаранцията е 160 к.км или 8 години." - Да, ама има една друга работа - повечето народ дрядко ис кара колите толкова дълго време. Поблемът е, че е пострадата пазара втора и трета ръка ...
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    PLAID, ако ще и 700к.с да излезе на диното,това няма да промени факта ,че като вляза вътре ,първото което вижзам е изключително грозен и скучен интериор. Карай си със здраве Теслата, но.....за мен е важно усещането за лукс около мен влизайки в автомобила. Таблети имам и в къщи и на работа. Изобщо не ме впечетляват!
  • #11
    Гост ( преди 1 година )
    Безплатната смяна на батерии приключи. Това беше стръвта на кукичката, защото никой не искаше да си купи Тесла.Същото е със безплатното зареждане,само за първите Тесли.Сега гаранцията е 160 к.км или 8 години.
  • #10
    Гост ( преди 1 година )
    Безплатната смяна на батерии приключи. Това беше стръвта на кукичката, защото никой не искаше да си купи Тесла.Същото е със безплатното зареждане,само за първите Тесли.Сега гаранцията е 160 к.км или 8 години.
  • #9
    PLAID ( преди 1 година )
    Съчинявате си нещо пак. Моята P85+ на 9 години и 230 хил. има едва 7% деградация. Върви като нова: 4.5 до 100 с Dragy (69.76 метра). Спира като нова: 100-0 за 2.81 секунди (38.36 метра). На диното вади 435 коня (с 15 над заводските :D И за капак, с пауърбокс от Steinbauer, който се закача в буксата на мотора, колата става 505 коня и полудява. Е, на приказки ли да вярвам или на реалните неща? Те нещата са ясни, просто още не за всички. И тва ше стане ;)
  • #8
    Гост ( преди 1 година )
    До 5.Можеш даже да завещаеш Теслъта на внуците.Тесла едвам изкарва 10 години и то с няколко смени на батерии и електромотори.
  • #7
    MythBuster ( преди 1 година )
    Пръцльо, може да няма батерия на Тесла на 10 години, ама какво му пука на клиента че ще му сменят батериите на всеки две години, като му е безплатно? Само че и на Тесла няма как да и излезе сметката и вече десета година не слага батерии за лаптопи в автомобилите си, както правеше през първите две години. Тогавашните най-добри батерии загряваха ако ги караш дълго време над 140 км/ч. Сегашните като загреят трябва да намалиш на 280, за да поизстинат и тогава пак да даваш газ.
fallback
Последни