fallback

В Германия никой не иска 4-цилиндров Mercedes-AMG C63

Електрификацията не помогна на спортния седан, чийто продажби са „близки до нулата“

Измина почти година от представянето на Mercedes-AMG C63 S E Performance и само няколко седмици от пускането му на пазара в Германия. Отчетите на местните дилъри относно продажбите на този нов модел обаче звучат обезсърчително, съобщават германските медии.

При топ-версия на новото поколение на C-Class използваният досега туин-турбо V8 двигател беше заменен от хибриден агрегат (PHEV), включващ 4-цилиндров двигател и електромотор, с който спортният седан трябва да се бори срещу 6-цилиндровото BMW M3. В Mercedes вярваха, че потенциалните купувачи ще пренебрегнат намаления брой цилиндри при C63 S за сметка на по-голямата мощност, но не познаха.

Очакванията им обаче не се оправдаха, поне що се касае до пазара в Германия. Изданието MB Passion Blog съобщава, че поръчките за електрифицирания седан в момента де движат „близо до нулата“. Дилърите на Mercedes са на мнение, че пониженият интерес към C63 S се дължи на факта, че неговият конкурент от BMW предлага превъзходна стойност по отношение на задвижване, цена и премиум качество.

C63 S E Performance произвежда комбинирани 680 к.с. от 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор и монтиран отзад електрически мотор, което го прави най-мощната C-Class, правена някога. За сравнение неговият предшественик разчиташе на 4,0-литров туин-турбо с 510 к.с. Заради хибридната система обаче новият седан обаче е много по-тежък – 2129 кг срещу 1690 на предишното поколение, което е с чист ДВГ.

Проблем за Mercedes е и цената – оборудваният с най-модерна технология Mercedes-AMG C63 S E Performance започва от 114 888 евро, докато сравнимото BMW M3 Competition xDrive стартира от 100 300 евро. Разликата от близо 15 000 евро също прави баварския конкурент много по-желан, въпреки че неговите 6 цилиндъра развиват 170 к.с. по-малко от електрифицираното AMG.

fallback
  • #62
    MythBuster ( преди 1 година )
    Така е, нищо не карам: https://youtu.be/nAxpHq7mDxkВиж магарето с каруцата как се влачат по пътя към нивата, докато си пиша мнениета!
  • #61
    От 53 ( преди 1 година )
    Нищо не хейтя. Електрички съм карал и ми харесват, но за мен имат доста ограничения все още... И както ти казах, колата не е само задвижването! И да, понякога ми се налага да пътувам и по 15 часа и ми е важно къде и колко пъти трябва да спра. Имаш някакъв проблем момче, а и си доста досаден!
  • #60
    анонимен ( преди 1 година )
    Дори си мисля, че нищо не кара! Няма как нон стоп да е тук и да ръси само простотии и да кара нещо, та дори и Гоуф 3 на олио. Предполагам, че изобщо няма книжка. Жълта сигурно има, но шофьорска едва ли. Луда работа...
  • #59
    Митгеястър ( преди 1 година )
    До 57. Всички разбрахме, че си от Перник и караш голф тройка на олио, защото ти е евтино, а същевременно чаках Таралесла от някоя къща в Станкето като стане на 30 години за 2к лева. Като караш дизел и не си пипал електрокар, какво ръсиш простащини тук, за да ти се смеят хората. А пък за пет минути повече за зареждане за 10 часа на пасатор от двг направо се показваш, колко си смешен. За човек е важно да мине максимум километри с едно бързо зареждане, пък ако иска и във всяко село да спира.
  • #58
    Аз съм ( преди 1 година )
    Опааа , дори Москвич в Русия продава повече
  • #57
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ами омръзна ми да слушам лъжи и митове как някой пътува 10 часа без да спира и точно като тебе е тръгнал да си купува електромобил, но само и единствено за щото трябва да спре за пет минути повече на 10 часа шофиране нямало да си го купи. Иначе всичко друго му било наред. Омръзнало ми е да слушам защо някой НЯМА да си купи електромобил. АМИ НЕДЕЙТЕ! Но не ни надувай те главите с митове и легенди. И аз също не съм си купил и карам дизел. Но не те карам да се качваш и на дизел. Избора е твой!
  • #56
    До 55 ( преди 1 година )
    Ти ще се спреш ли с глупостите, които пишеш. Въртиш, сучиш и все електрички, та електрички. Не усещаш ли, че си досадет с тези твои мантри. Като искаш електрокар си вземи и остави другите да си преценят те какво искат. Заради такива, като теб намразих електромобилите. По-рано дори си мислех за такъв, но с това агресивно налагане на нещо съм отвратен. С дизелите, ако помниш беше същото. Налагаха ги почти масила и марочно не смятаха ФПЧ и др.неща, а само СО2. Сега пък не смятат вредното производст
  • #55
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 53. Обикновено за електрички започва да се говори след хейт като твоя. Кой те спира да си купиш rolls-royce или какъвто и да е друг аристократичен автомобил, който да ти подхожда? Не знам защо вие все се опитвате да ни обяснявате как задължително трябва да се радваме в 2:00 през нощта когато минете под прозорците ни, за да ни зарадвате с звука и защо се опитвате да налагате модата да се шофира 12 часа с цялото семейство без да се спира по никакъв повод, защото се губи време!
  • #54
    Без цилиндри ( преди 1 година )
    Да махат тея цилиндри вече - тока е истината.
  • #53
    анонимен ( преди 1 година )
    Ай стига си натрапвал мненията си за тея електрички! За мен колата е повече от това да се придвижвам от точка А до точка Б. Разхода не ми най-важното, нито ускорението от 0 до 100... За много хора хубавата кола е съвкупност от много фактори и всеки си има негови критерии по които си избира автомобил! А за Тесла-както каза един колега по-долу.... "като видя таблета само...", за другото и на мен не ми се пише... И преди да попиташ, да мога да си купя Тесла, дори и унас мога да я зареждам... Баси с
fallback
Последни