fallback

Най-проблемните SUV на старо

Британски експерти съветват да се внимава с тези модели

Кросоувърите и SUV-моделите продължават да се радват на огромна популярност по света, но не всички от тях предлагат надеждност. Експертите от британското издание Whatcar.com, съвместно със застрахователната компания MotorEasy, проведоха проучване, за да разберат кои модели трябва да се избягват при избора на вторичния пазар.

По време на изследването бяха интервюирани 25 000 собственици, които трябваше да посочат колко и какви повреди са получили техните SUV-модели по време на последните 2 години. Така и беше направена класация за най-проблемите модели, предлагани на пазара на употребявани автомобили.

Най-проблемните употребявани SUV (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #12
    Димитър до селяните ( преди 1 година )
    Я вижте плюсовете и минусите в подкрепа на френски, немски и японски, сверете си часовниците и си копайте картофите! Германия правеше автомобили до 2000 г. От тогава досега правят лъскави проблеми. Преди години и аз карах Ауди, но вече съм на японци. Харесва ви, или не това е истината ганчовци.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Нямаш проблем, ние дори вече сме ги купили, живеем си живота и дори не мислим за жълтичко.
  • #10
    ха ха ( преди 1 година )
    Доста малоумно проучване, основано на диапазон години. Колите се обслужват на километри, не на години, всяка част има живот в километри, респективно моточасове. Ако участвалите автомобили са били на едни километри може да се говори за достоверност, но в този случай информацията не струва.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Тия Японци пак ги няма,нищо.Купивайте немски трошляци ,че с гъзарски и мислете за японски...
  • #8
    Георги до 7 ( преди 1 година )
    Значи, този коментар сякаш аз съм го писал.. взе ми думите от устата
  • #7
    до 5 ( преди 1 година )
    Японските са пълна щета, още като излязат от завода. Бавни, шумни, нестабилни, грозни, неудобни, ръждястващи, изостанали и безрадостни. Немското като е ново, 7-10 г. се кара без грижи и с удоволствие, после бай сйелю като теб го купува на реални 350 000 км. и се чуди защо турбината гърми, когато на таблото пише 120 хил.
  • #6
    до 2 ( преди 1 година )
    К'о? Я пак? Преди да ги спаси Рено, Нисаните бяха отвратително некачествени, евтини, раждясващи за 2-3 г. изостанали коли. Защо мислиш се наложи Рено да ги спасява? Никой вече не искаше да ги купува. Без Рено, в момента нямаме да има Нисан.
  • #5
    Bat Rambo ( преди 1 година )
    Що ли няма японски?
  • #4
    До 1 ( преди 1 година )
    Че то при тях кое не е проблем. Същата история с Рено. Даже там е още по-зле. На Пежо поне двигателите биват горе-долу и са сравнително здрави все още. На Рено са маслояди.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички немски SUV са щайги на колела. Корейците уж много качествени, но и те са супер зле горките. Имам познати, които си накупиха корейки и сега страдат. Подлъгаха се по 7 годишната гаранция, но не прочетоха в договора текста с малките букви. Реално имат 3 г.гаранция, а след това гаранцията е само за определени неща, но труда си го пращат при ремонтите. Освен всичко са длъжни да поддържат колата в официален сервиз и там им режат главата от кръста.
fallback
Последни