fallback

Lexus представи кросоувър с разход 2.8 л/100 км

RX 450h+разчита на хибридно задвижване с 2,4-литров двигател

Lexus представи новия си хибриден кросоувър RX 450h+. Най-любопитното за новия продукт е, че има много нисък разход на гориво и голям електрически пробег, съобщава CarBuzz.

Новият Lexus RX беше представен през 2022 година. Моделът се предлага и с бензинови двигатели, и с хибридни електрически агрегати. Най-новото попълнение в моделната гама е Lexus RX 450h+, който външно не се различава от другите модификации на кросоувъра.

Колата впечатлява и с 21-цолови колела и набор от усъвършенствани системи за безопасност Lexus Safety System + 3.0, които вече са налични още в основното ниво на оборудване.

Има осем опции за цвят на каросерията, от които да избирате: Eminent White Pearl, Cloudburst Grey, Iridium, Caviar, Matador Red Mica, Copper Crest, Nori Green Pearl и Nightfall Mica. Списъкът с оборудване включва поддръжка за Apple CarPlay и Android Auto, проекционен дисплей, динамичен круиз контрол и помощ за поддържане на лентата.

Lexus RX 450h+ е оборудван с хибриден силов агрегат, състоящ се от 2.4-литров бензинов двигател и електрически мотор с мощност 275 к.с. и 430 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6.2 секунди.

Батерията с голям капацитет ви позволява да изминете до 56 км само на електричество. Разходът на гориво в комбиниран цикъл е само 2.8 литра на 100 км. Lexus RX 450h+ ще бъде пуснат в продажба в края на 2023 г. Стартовата цена на модела ще бъде 70 080 долара.

fallback
  • #10
    До пристрастните ( преди 1 година )
    Плъгин хибридът има смисъл и то голям, защото ти позволява да караш в града БЕЗ ЕМИСИИ! Набийте си го това в главите - В ГРАДА БЕЗ ЕМИСИИ. А колко харчи без да е заредена батерията? Естествено че точно толкова и малко отгоре(поради теглото на батерията и електромотора), колкото харчи обикновеният дизел - 6-7 на 100 при здраво натискане на ***.Има още един бонус - на магистралата спира не със спирачка, а със зареждане на батерията.Така пробегът на ток при големи разстояния се увеличава двойно.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Вски който купува различно от Тесла, китайско, корейско или премиум немско (топ модели имам предвид) е наивен *** който инвестира в компании без бъдеще.
  • #8
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Разбира се, човек с поне малко мозък в главата знае, че този разход е измама.Генерирането на електричество е по-малко ефективно, отколкото да гориш бензина директно в двигателя.Тези коли употребявт повече енергия от стандартните, а не по-малко.
  • #7
    Докторът ( преди 1 година )
    Наистина ли има ***, които вярват в това? ))( Освен автора) ))
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Стандартния хибрид по американския тест харчи 6.5 така, че този ще е по-скоро към 7
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойотка се видя в чудо. Евтините и ибриди не покриват съвременните екостандарти в Европа и Китай, затова се принуди да увеличава батерията, докато стане плъгин. Само че и цената расте, а никой не би купил скъпа Тойотка. Виж, скъпи електромобили хората купуват, и то много, а Тойотка не ги може. Вече си свали цената на псевдо-електромобила в Китай до цената на Дачия Спринг в Европа, и пак не се продава. Лскункското копие на същия автомобил в САЩ му свалиха цената 1 месец, след като го пуснаха.
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Обикновено смятат разхода от останалото от първите 100 км демек за 44 км харчи 2.8 литра което е към 6.5 на 100 км. Батерията не пише колко е но пише, че с 6.6 квт зарядно се зарежда за 2.5 часа тоест е около 16.5 квтч за 55 км пробег. Като цяло всеки го знае това, че е много тъпо измислено да се смята сякаш ток не харчи и сякаш е задължително да изпразниш батерията и повече от 100 км общо няма да минеш :D
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    Поредният хибридгейт. Казват колко литра харчи на 100 за първите 100 км, но нито казват колко харчи през следващите 100 километра, нито казват колко ток харчи за първите 100 в допълнение на горивото! Обикновено харчат толкова електрическа енергия с която електромобил изминава 100 км, но освен нея харчат и бензин допълнително.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Това с разхода на всеки хибрид е измама, средно под 5 не ги търсете и все се намира някой който е карал 100 км. извънградско заредил е батерията и после се хвали как му давал 3.5 в града, еми нормално.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Разликата в цената с незареждаемия хибрид е прекалено голяма
fallback
Последни