fallback

Lexus представи кросоувър с разход 2.8 л/100 км

RX 450h+разчита на хибридно задвижване с 2,4-литров двигател

Lexus представи новия си хибриден кросоувър RX 450h+. Най-любопитното за новия продукт е, че има много нисък разход на гориво и голям електрически пробег, съобщава CarBuzz.

Новият Lexus RX беше представен през 2022 година. Моделът се предлага и с бензинови двигатели, и с хибридни електрически агрегати. Най-новото попълнение в моделната гама е Lexus RX 450h+, който външно не се различава от другите модификации на кросоувъра.

Колата впечатлява и с 21-цолови колела и набор от усъвършенствани системи за безопасност Lexus Safety System + 3.0, които вече са налични още в основното ниво на оборудване.

Има осем опции за цвят на каросерията, от които да избирате: Eminent White Pearl, Cloudburst Grey, Iridium, Caviar, Matador Red Mica, Copper Crest, Nori Green Pearl и Nightfall Mica. Списъкът с оборудване включва поддръжка за Apple CarPlay и Android Auto, проекционен дисплей, динамичен круиз контрол и помощ за поддържане на лентата.

Lexus RX 450h+ е оборудван с хибриден силов агрегат, състоящ се от 2.4-литров бензинов двигател и електрически мотор с мощност 275 к.с. и 430 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6.2 секунди.

Батерията с голям капацитет ви позволява да изминете до 56 км само на електричество. Разходът на гориво в комбиниран цикъл е само 2.8 литра на 100 км. Lexus RX 450h+ ще бъде пуснат в продажба в края на 2023 г. Стартовата цена на модела ще бъде 70 080 долара.

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    Единственият минус е че се чака повече от година след поръчка. Като здравина Лексус и Тойота са доказани. Колкото до батерията тя се зарежда от всичко(инерция, спирачки, бензин) когато си прецени. Моя мек хибрид си зарежда батерията догоре за по-малко от километър под наллон
  • #19
    Валери ( преди 1 година )
    Защо льжете,бе.това харчи бензин над 15на 100.извьнградско е като ламя.пьлен прьт е.
  • #18
    Владо ( преди 1 година )
    Знаех че е уловка заглавието и пак се вързах. А токът? Поне 28 kW на 100 км. По 20 ст. на 1 kW, ако зареждаш вкъщи, още 5 лв. или 2 литра. Със загубите при зареждане, може и повече.
  • #17
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    До 10Откъде накъде пък ще харчи като дизел?Откъде ще дойде допълнителната енергия за да харчи като дизел?Караш 50км ( а в реалността по-малко 30) на ток и батерията ти свършва напълно.После откъде ще дойде допълнителната енергия за да харчи по-малко или равно на дизел?Това със зареждането чрез спирачки е смешно. Енергията която ще получиш е незначителна и може да се игнорира в изчисленията. Все едно хамстер да върти колело и да зарежда батерията.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Това извън града харчи като змей, поне три пъти повече! По удачно и евтино е да имаш малка електричка за града и да си ползваш кола под наем за извънградски пътувания.
  • #15
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    А, пропуснах най-важното - след 20 години ще повтори тия упражнения без проблем, докато Теслъта ще е отдавна рециклирана.
  • #14
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Перфектен е - на градско харчи ток колкото Тесла, а на 1000 км ги минава с едно зареждане и бие Теслата с повече от час.
  • #13
    Хибридния ( преди 1 година )
    Много ме кефят коментари на хора, които са виждали хибрид, само на картинка. Ако бяхте карали някога, щяхте да знаете, че са възможни страхотни икономии на гориво, ако знаеш как да караш. Хибридите се карат малко по-различно, ако искаш икономия. Не, не се кара бавно, както някои си мислят, а с акъл, но малко го имат...
  • #12
    PLAID ( преди 1 година )
    Lexus хибрид е върха на сладоледа преди ерата на Тесла. 2 ел. мотора вътре в ск. кутия, двигател на годината с 2 вида впръскване, 80% torque на 2K оборота, бачка само в оптимални обороти заради двускоростен планетарен вариаторен автоматик със секвенциална функция (нищо общо с CVT-то на Тойота). Никаква периферия, никакви глупости (празен ход, задна скорост, спиране с накладки, студен старт, ремъци, алтернатори, стартери и пр). А третата генерация GS450h прави 250 за 2-3 секунди по-бавно от P100D
  • #11
    Плъгинхибридист ( преди 1 година )
    Плъгин хибридът има смисъл и то голям, защото ти позволява да караш в града БЕЗ ЕМИСИИ!Набийте си го това в главите-В ГРАДА БЕЗ ЕМИСИИ.А колко харчи без да е заредена батерията?Естествено че точно толкова и малко отгоре(поради теглото на батерията и електромотора),колкото харчи обикновеният дизел-6-7л/100 при здраво натискане на газта.Има още един бонус-на магистралата спира не със спирачка,а със зареждане на батерията.Така пробегът на ток при големи разстояния се увеличава почти двойно...
fallback
Последни