fallback

Най-продаваните автомобили в света

Резултатите за 2022 година показват сериозна доминация на една марка

Глобалните продажби на нови автомобили леко намаляха през миналата 2022 г. Това се дължи както на жестоката конкуренция, така и на прехода към електрификация, който се отчита на най-големите пазари в света – основно в Китай и Западна Европа. В същото време потребителите в САЩ продължават да се интересуват от големите пикапи и всъдеходи, но и там част от клиентите се насочват към покупка на по-ефективни модели. И така, нека видим окончателните резултати от продажбите на нови автомобили през 2022 г. Те ясно показват доминацията на една японска марка, която има 5 представителя в Топ 10.

Най-продаваните коли на света (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #32
    Ангел ( преди 1 година )
    4-500 километра на практика се оказват доста по малко.За пътуващите на големи разстояния не е удобно да спират на всеки 1-200 километра.
  • #31
    Турбо ( преди 1 година )
    До 23.А не,не ме намесвай в този спор.Спора ти е с Гост.Аз ти казах как се повишава мощността в сервиз ,с лаптоп се променят настройките на горивото и всичко се следи на диностенд.Ти си вярвай,че с допълнителен модул може да постигнеш нещо,няма да ти преча.
  • #30
    MythBuster ( преди 1 година )
    А защо е нужно да спиш по станциите? Всяка сутрин се будиш с 4-500 км начален пробег и трябва да заредиш само остатъка. Дори само през работните 260 дни това са ти над 100 хиляди километра преди да стъпиш на зарядна станция. А иначе за осем часов работен ден Ти колко почивка имаш? Защото за зареждане ще ти отнеме 40 минути и ще минеш 1 000 км за този работен ден.
  • #29
    Ангел ( преди 1 година )
    До 26.Ей това не го разбирам.Ще заровиш 100000 за електромобил и после да се хвалиш,не съм дал стотинка за ток.Как им викате на такива, стотинкаджии.Умника не стопля за 100000 лв,дадени за електромобил и ток ,който си го е платил предварително.Смяната на батерията и електромотора не са включени в цената.
  • #28
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 27.Ти по ли си апчетата?За 100000 км годишно,ще спиш по зарядните,умнико.
  • #27
    MythBuster ( преди 1 година )
    А за Тесла препоръчвам да си помислят тези, които са тръгнали с над 100 000 лв да си купуват чисто нов автомобил или минават над 100 000 км годишно. Ти към кои се причисляваш, щом казваш че ти препоръчвам да си купиш Тесла?
  • #26
    ЕРГЕНЪТ ( преди 1 година )
    Bri4ka On Board | Ергенът - Виктор Стоянов: Над 35 хил. км за една година съм навъртял, досега 1 стотинка за ток не съм дал. А най-продаваната кола в Европа в момента е Model Y. Изпревари дори голфа
  • #25
    MythBuster ( преди 1 година )
    Тъкмо докато разбереш след три години какво съм имейл предвид ще е станало време да го правиш. Това за което говоря е три стъпки напред и 10 години след като съм ти го написал. А ти все още не си разбрал какво се е случило преди три години и че рав 4 от три години насам е най-продавания автомобил. Как точно си обясняваш че ще ме разбереш, кога точно трябва да си инсталираш фотоволтаици.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесларска,ти сам си разбиваш митовете и легендите.Агитираш всички да си сложим фотоволтаици на покрива и да си купим електрически автомобили.За да продаваме ток......на комшиите.Ти обаче не щеш да го направиш и влагаш в недвижими имоти.
  • #23
    MythBuster ( преди 1 година )
    Доказал съм че има четири несъществуващи според турбо и гостенина животни. Не го ли виждаш че няма YouTube и още не е гледал че буса е със задно предаване и обяснява че нямало iveco на задно а всичките били на предно? Втори мит, че не можел да се смени диференциала, трети мит, че имало iveco което да не е на Рама, четвърти мит че не съществува такъв модул, следователно няма как да съм го инсталирал. Как излагацията им ще се промени, ако съм снимал буса пред блока? Има ли такива животни или нема?
fallback
Последни