fallback

Вижте най-бързото драг-състезание на света

Има ли шанс Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera и Tesla Model S Plaid? (ВИДЕО)

С гараж, пълен с най-мощните супер- и хиперколи на планетата, които са част от колекцията Triple F, екипът на едноименния канал в YouTube, забавлява публиката с директни битки на пистата. А те трябва да отговарят на някои от въпросите, задавани от феновете на бързите и мощни автомобили.

В случая тримата водещи организират най-бързото драг-състезание на планетата, което има за цел да разбере, дали има автомобил, който може да се справи с Rimac Nevera в драг-състезание. Изборът пада върху Bugatti Chiron Super Sport, оборудван с 8,0-литров W16 двигател с четири турбокомпресора, който произвежда 1600 к.с..

На свой ред хърватската електрическа хиперкола има 4 електромотора (по един във всяко коле), развиващи 1914 к.с. Досега Nevera виноги побеждаваше Chiron, като надпреварата вече е „вътрешно фирмена“, тъй като Rimac и Bugatti са част от една компания след обединението на двата автомобилни производителя.

Резултатите от битката между двете хиперколи се вижда във видеото, като в състезанието се включва и Tesla Model S Plaid, която отстъпва като характеристики на другите двама участници, но въпреки това има какво да покаже в подобна надпревара.

fallback
  • #10
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    МитЕ, това, че Тесла го прави последователно с едни и същи времена е отново + за ДВГ. при ел. е електрониката - при ДВГ дори и след нея остава място за уменията на самия шофьор и това той да се учи как да е бърз! При относително еднаквото тегло, сцепление (AWD) решаващото е мощността - а там Наверата има предимство килограм на конска сила. И предвид по-прецизния контрол и мигновенната тяга на ел-мотора представянето на Бугатито е направо върховно. Напомпи го с още 300 кс и ще е отпред ;)
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 3. Вярно е че всичко е относително. Затова не казвам че тази Тесла е евтина. Просто казвам, че на цената на едно богати можеш да си купиш повече от 30 броя като тази Тесла, ако се задоволиш да не взимаш четвърт миля за 9.39, а за цели 9,5 секунди. Но всъщност това не е гарантирано, защото теслата всеки път прави точно 9,5, а богатите както виждаш направи по-добре от време само веднъж от трите опита и двата пъти реално беше по-бавен дори от Тесла, да не говорим от Римак
  • #8
    MythBuster ( преди 1 година )
    Шминтери написа"Да не говорим, че Широн-а може да го прави цял ден...едно добре доработено V10 Gallardo може да извади 2500-3000 коня и да отвее Rimaka на четвърт миля, и вероятно ще излезе и по-евтино..."А това последното с трите хиляди коня, дали може да го прави цял ден? Аз залагам, че ако направят няколко поредни драга с римъка, това v10 ще хвърли кърпа много преди римака да изтощи и една батерия. Ако знаеше английски щеше да разбереш, че след всеки опит заряда падаше с 3%
  • #7
    MythBuster ( преди 1 година )
    Поредният мит, който битува и всички антиелектрици които са скарани с физиката повтарят като папагали. Това е митът, че само мощността имала значение при ускорението и по-мощният автомобил задължително е по-бърз! Е няма такова нещо! Запознайте се най-накрая с тоя Нютон, дето го изкарвате по-голям мошеник от Илон Мъск, с когото са се съюзили да ви рушат опорните точки!
  • #6
    3 ( преди 1 година )
    Уау .. хеътърино мейтърино ми наби минусиру ...
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Ако е за драг, едно добре доработено V10 Gallardo може да извади 2500-3000 коня и да отвее Rimaka на четвърт миля, и вероятно ще излезе и по-евтино...
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Нормално колата с 20% по-висока мощност би, но колата с 20% по-ниска мощност всъщност не дава и 20% по-слаби времена, напротив, като цяло е по-близо до заводските си показатели. Да не говорим, че Широн-а може да го прави цял ден... Въпросът е, че Бугатито мога да го карам с 20 км/ч и пак да ми настръхват космите, докато Римака трябва да го цедиш на всеки старт, за да почувстваш емоция. Това е разликата.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1 - Предполагам, еч висчко е относително, но Пладеца гони 250 000 левчета, и не бих го нарекал "бюджет". Може би Тройката перформънс или някой от по старите Рейвънки ...
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Хърватска му работа. Ще ходя скоро на там и се надявам, да ми дойде реда за тест драйв (не, няма д акарам - аз с моята едвам взимам завоя, като влизам с 25 км/ч, па с тая ли ...)
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    Страхотни автомобили! Единият върви по-добре от другия, а другия бръмчи по-добре от първия. Кой каквото му е кеф, ако може да си го позволи. За тези които нямат милионен бюджет се задоволяват с бюджетното изпълнение на Тесла, пълно с много компромиси, но на 10-20 пъти по-ниска цена за почти същите резултати.
fallback
Последни