fallback

Вижте най-бързото драг-състезание на света

Има ли шанс Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera и Tesla Model S Plaid? (ВИДЕО)

С гараж, пълен с най-мощните супер- и хиперколи на планетата, които са част от колекцията Triple F, екипът на едноименния канал в YouTube, забавлява публиката с директни битки на пистата. А те трябва да отговарят на някои от въпросите, задавани от феновете на бързите и мощни автомобили.

В случая тримата водещи организират най-бързото драг-състезание на планетата, което има за цел да разбере, дали има автомобил, който може да се справи с Rimac Nevera в драг-състезание. Изборът пада върху Bugatti Chiron Super Sport, оборудван с 8,0-литров W16 двигател с четири турбокомпресора, който произвежда 1600 к.с..

На свой ред хърватската електрическа хиперкола има 4 електромотора (по един във всяко коле), развиващи 1914 к.с. Досега Nevera виноги побеждаваше Chiron, като надпреварата вече е „вътрешно фирмена“, тъй като Rimac и Bugatti са част от една компания след обединението на двата автомобилни производителя.

Резултатите от битката между двете хиперколи се вижда във видеото, като в състезанието се включва и Tesla Model S Plaid, която отстъпва като характеристики на другите двама участници, но въпреки това има какво да покаже в подобна надпревара.

fallback
  • #30
    MythBuster ( преди 1 година )
    Пак да те питам, защо трябва да има кръгове икономика на въглеродния диоксид, за да се изминат 10 пъти по-малко километри с едно и също количество излишна възобновена енергия, като вместо 10 камиона се зареди само един? Енергията за движение на три-четири от камионите се изразходва само за улавяне на въглеродния диоксид. за движение на един единствен камион на синтетично гориво. Не е ли по логично въобще да не се връщат обратно, като бъдат заредени шест камиона с останалата енергия? Пак ще мълчи
  • #29
    MythBuster ( преди 1 година )
    Пак да попитам, на един килограм Фин и прахови частици от гумите на електромобил колко стотинки килограма въглероден оксид, да не се бърка с диоксид, и колко килограма азотни окиси се отделят, като и двете вещества са силно отровни за човека? Защо никога не си отговорил на тези въпроси аз се чакаш аз да ти сметна и след това мълчиш като пукал и обясняваш Как си в момента нямаш време и ще пишеш след малко и така и не се появяваш както ще се случи и след малко?
  • #28
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    За синтетиката е излишно да спорим! Доказано най-екологичното гориво точно защото покрива изискванията за кръгова икономика. Няма филм, в който имаме 0 емисии, но е-горивата добавят най-малко въглерод и то така да се каже от периферията - от ВЕИ ползвано за тях. Чист въздух в планината ще дишаш - в центъра на София няма да има такъв даже и с ЕЛ! Отново доказано финните частици са преобладаващо от гумите, и при ел са повече! Целта е въглеродните емисии, не "чистия" въздух!
  • #27
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Говориш чисти опорки! Да мога да "карам ДВГ до 2050..." ако си запазя сегашната кола и я карам следващите 30 години! Повечето производители още от 25та година ще предлагат ново ДВГ по изключение, защото се подготвят за принудителното минаване на ток. Кой ще инвестира в нов продукт като знае, че ще бъде забранен? Да не говорим за безбройните рестрикции, които се поставят за ползването на тези стари автомобили.
  • #26
    MythBuster ( преди 1 година )
    Като заговори за оползотворяване на излишната енергия, дали въздухът ще стане по-чист, ако с нея бъдат ДИРЕКТНО заредени 10 000 електрически камиона за изминаване на 1000 км или да бъдат построени заводи за милиарди които ще имат огромен въглероден отпечатък, които да произвеждат с тази енергия гориво за зареждане само на 1000 камиона за по 1000 км, като това гориво трябва да бъде съхранявано и транспортирано с въглероден отпечатък, а след това отново да отделя всички вредни газове като дизел?
  • #25
    MythBuster ( преди 1 година )
    Я ми кажи кой ти забранява да си караш ДВГ в рамките на живота ти? Виждаш ли как изкривяваш реалността? Аз съм защитник на електромобилите и самият аз казвам че към момента не се подходящи за 90% от хората а ти си опитваш да ми обясниш че някой те карал насила? Ето кой говори черно-бяло! Колко пъти да ти обяснявам че дори през 2050 година в България повечето от автомобилите ще са с ДВГ? Хайде сега си помисли дали Гост, който всяка седмица зарежда по 30 лв или Дизела, който минава 100 000 км/год?
  • #24
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Чакай сега... аз ли деля? ЕЛ се налага императивно от "високата порта"! Не остава избор за цвят - казва се това е цвета! Нали?! Аз винаги съм поддържал тезата, че ЕЛ е прекрасно за микро-автомобил за града - миниатюрна батерия и 100тина км пробег. Екологичен смисъл от 100 кВч батерия също няма! А е-горивата са точно допълнението, от което ВЕИ има нужда, за да не се разхищава. Ето това е цветно! Деля на наш и ваши точно защото вие насилствено си налагате мнението!
  • #23
    MythBuster ( преди 1 година )
    Никой не е казал, че няма бъдеще за синтетичните горива например. Или пък за водорода. Въпросът е че няма нито икономически, нито екологичен, нито пък технически смисъл от тях при леките автомобили и нямат нито едно предимство пред директното използване на тока за зареждане на автомобилите. Вероятно ще се прилагат за превозни средства които не могат да бъдат зареждани по пътя, като например кораби или самолети, и като частен случай за някои камиони. А био горивата са си глупост отвсякъде!
  • #22
    MythBuster ( преди 1 година )
    Виждаш ли колко ти е ограничен мирогледа! Делиш абсолютно всичко на наше и ваше. Черно и бяло. Хубаво и лошо. Пич, света е цветно място! Няма универсална технология. Няма универсален автомобил. Няма универсални хора. Дори на един и същ човек, изискванията му се променят във времето. Ти се опитваш да припишеш своите нужди на абсолютно всички хора по света и да ги качиш на твоя по размер автомобил, с твоето гориво и дори твоите конски сили, като смяташ че абсолютно всички имат твоя годишен пробег.
  • #21
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Та значи умряла била технологията, щото КПДто било "замръзнало" от едно времешното, а какво е развитието на тока? В батериите - а не можем ли "ние" да развиваме горивата, както "вие" батериите?! Нищо не може да замени малката кола нито като разходи за поддръжка нито като екология. Това, което Ел постига е да свали хората от колите - една от големите свободи, които човечеството е постигнало в бъдеще ще е привилегия само за някои! Ето това умира, не "нашата" технология - нея я убиват политиците!
fallback
Последни