fallback

Nissan Z Nismo получи 420 к.с. и режим Sport+

Спортното купе ще се предлага само с 9-степенна скоростна кутия

Прототипи на версията Nismo на Nissan Z бяха забелязвани много често през последните години, но чакането най-после приключи. Японският производител разкри топ-версията на спортното си купе, която получава увеличена мощност, подобрена динамика и по-добро сцепление.

Задвижването е поверено на стандартния за модела 3,0-литров V6 с два турбокомпресора, при който с нови настройки на охладителната и изпускателната система мощността е увеличена с 20 к.с. и 46 Нм. Така той развива 420 к.с. и 520 Нм, достъпни в диапазона 2000-5200 об/мин.

Мощността се предава чрез 9-степенна автоматична скоростна кутия със специфична за Nismo настройка, като това е единственият вариант за спортното купе. То е качено на специални 19-цолови джанти Rays, обути с гуми Dunlop SP Sport Maxx GT600s. Те са подобни на гумите, използвана при Nissan GT-R, само че тук са с размери 285/35 отзад.

От Nissan подчертава няколко промени в дизайна, които изглеждат фини на пръв поглед, но служат за подобряване както на охлаждането, така и на притискащата сила. Най-голямата промяна идва с предната част, където се използва дизайн, който Nissan нарича Grand-Nose или накратко G-Nose. Той премахва правоъгълната решетка и така новата версия е малко по-дълга от стандартния модел.

В основата на предната част е поставен спойлер с това, което Nissan обявява за „най-тънката мрежа, използвана някога“, покриваща отвора на решетката. Ъглите на предната част разполагат с канарди (малки хоризонтални повърхности пред основното крило, подобно на стабилизаторите на опашката , които са едновременно стилистични и функционални, добавяйки притискаща сила, като същевременно се сливат със страничните прагове

Отзад Z Nismo получава по-голям заден спойлер от три части, който е едновременно по-широк и по-висок. Работейки с гореспоменатите странични прагове и задната част, вдъхновена от GT-R, силата на притискане се увеличава, като същевременно се намалява повдигането и съпротивлението.Подобренията по окачването и спирачките със сигурност също имат значение.

Nissan поставя уникални стабилизатори, пренастроени амортисьори и по-твърди пружини. Шасито е заздравено, за да се справя по-добре с натоварванията при каране на писта, като инженерите са се фокусирали върху укрепването на пода и множеството втулки в системите за окачване и управление. Подобренията правят Z Nismo с 2,5% а по-твърд, но също така изостря управлението. Спирачната система е подобрена с 15-инчови ротори отпред и 13,8-инчови дискове отзад.

За да подпомогне управлението на тези надстройки, Nissan добавя нов режим на шофиране Sport +, предназначен да помогне на водачите да се възползват максимално от времето, прекарано на писта. Програмирането на превключването на предавките е променено, наред с други неща, а седалките Recaro помагат да задържат водача и пътника на място.

Когато колата не е на писта, специфичните за Nismo анимации за дигиталния дисплей и изобилието от червени елементи придават на интериора истински спортен привкус. Отвън Nissan Z Nismo се предлага в пет цвята - Passion Red TriCoat, Brilliant Silver, Black Diamond Pearl, Everest White Pearl TriCoat и Stealth Grey, като последният е уникален за модела.

Още снимки на спортното купе - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    И кое от задницата прилича на къмару.Ефно е сигурно по красиво е от недоразумебиеъо на тайота нъречену супръ
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    До къде ви докараха еврогейците, да цъкате с език по нормалните коли които всички други могат да карат а вие само гледате. куколдове.
  • #1
    Jap cars Up ( преди 1 година )
    Изглежда страхотен автомобил!Предницата ми прилича на нещо средно между Lotus и Aston Martin,колкото до задницата на Camaro.Разбира се, няма как да се избегнат каквито и да е прилики :)
fallback
Последни