fallback

Lamborghini изгоря при катастрофа, пътниците му оцеляха

За гасенето на пламналия Aventador са използвани 10 000 литра вода

37-годишен шофьор на Lamborghini Aventador от Аугсбург и спътникът му оцеляха по чудо на магистралата А8 в Германия, съобщават медиите в страната, като публикуват и снимки на останките от суперколата.

Според информацията по време на инцидента Lambo-то се е движило със скорост от над 200 км/ч. По неизвестни причини шофьорът е изгубил управление над колата, която е пробила мантинелата и е излетял в полето, където се е запалила.

Шофьорът и спътникът му са успели да излязат, преди колата да изгори напълно. Двамата са настанени в болница, като се съобщава, че нараняванията им са тежки. Пристигналите на мястото на инцидента пожарникари е трябвало да използват 10 000 литра вода, за да загасят горящата суперкола.

От струващото 300 000 евро Lamborghini Aventador са останали само парчета желязо и пепел, така че, ако се гледат само снимките, трудно някой би могъл да разбере от какъв модел са останките от колата.

fallback
  • #9
    Гост ( преди 1 година )
    До 8.Да бе имат едни допълнителни модули и никак не се палят.Само дето няколко кораба за превоз на автомобили вече изгоряха,а за гаражите и къщите запалени от електромобили да не говорим.
  • #8
    PLAID ( преди 1 година )
    #5 батериите на премиум колите имат предпазни клапани и няма риск от експлозия като при резервоара с гориво. По брой запалвания на 1000 коли на петрол и брой запалвания на 1000 коли на ток, тези на петрол водят значително като процент 1 към 1. Т.е. фактите опровергават пропагандата. Влаганите от 15 години в BYD и отскоро в западните марки LFP (железофосфатни) батерии са негорими и незапалими. Наш тест с такава клетка на пълно късо: издува се и приключва. Няма пушек, няма искри, няма фойерверки.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    що ли не правят неръждаеми джанти а карбонови или магнезиеви или ковани или лети или най добре стоманени как никой не се е сетил
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    #4 е прав. Карбона е здрав и лек, но чуплив. Освен това е повече лек отколкото здрав. При натиск поема много енергия и серазрушава. Битува и едно фалшиво разбиране че карбона, а и титана са нещо страшно здраво. Въпрос на баланс. Неръждаемата стома е по-здрава от тях на натиск, но тежи. Ако колата ви е от неръждаема стомана, то тя ще е около 50% по-здрава от титаниева и 80% от карбонова.
  • #5
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нормалните коли се палят само при катастрофа.Електричките се самозапалват както си стоят.
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 2. Вярно е, карбонът в карбонната стомана, ги е спасил. И вместо да използваш чуждите карбон можеше да използваш въглерод и високоякостна въглеродна стомана, от която е изградена клетката, спасила пътниците. Но имам съмнението че говориш за въглеродните нишки, от които е останал само прахоляк, а и при катастрофа се чупят на парчета, а не се огъват като стоманата запазвайки своята цялост!
  • #3
    Алекс ( преди 1 година )
    Удар с 200,търкаляне по ливадата и са останали живи.Ламборджини е безопасен автомобил.Като излязат от болницата да почерпят съдателите му.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Карбоновият монокок ги е спасил тъй като той при удар не се деформира и не се смачква като консервна кутия както е при купетата на обикновените коли. Вижда се на снимките че само карбона е останал а металите и пластмасите са се стопили при пожара.
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    Сигурно се е запалила батерията, то друго няма какво да гори в един автомобил според антиелектриците!
fallback
Последни