fallback

Renault иска отлагане на забраната на бензина и дизела с 5 години

Според шефа на групата – Лука де Мео, приемането на Евро 7 също трябва да стане по-късно

„Забраната на традиционните автомобили трябва да бъдат променена и преместена поне до 2040 г., т.е.поне с 5 години от сегашния срок, поставен от ЕС“. Това обяви пред агенция ANSA главният изпълнителен директор на Renault Group - Лука де Мео, в кулоарите на вчерашната конференция за финансовите резултати на френския производител.

Де Мео също така призова да бъдат преразгледани правилата по отношение на новия екологичен стандарт Евро 7, тъй като автомобилната индустрия се нуждае от повече време, за да адаптира новите технологии.

Шефът на Renault смята, че забраната за бензинови и дизелови автомобили трябва да бъде отложена за 2040 г., за да се гарантира, че пазарът на електрически автомобили се развива както по отношение на инфраструктурата за презареждане, така и за постигане на по-ниски цени за потребителите.

Що се касае до Евро 7, според Де Мео влизането му в сила през 2025 г. е прибързано, тъй като е невъзможно двигателите да отговарят на ограничения, които все още не са дефинирани. Топ-мениджърът е категоричен, че стандартът Евро 6 се справя добре, а за следващата крачка е нужно повече време за подготовка от страна на производителите.

Самата Renault Group към момента се справя много добре по отношение на продажбите. За първите 6 месеца на годината те са 1 134 000 автомобила, което е с 13% повече спрямо същия период на предходната година. В Европа продажбите са се увеличили с 24% на пазар, който е нараснал със 17%. По-конкретно, резултатът на марката Renault надхвърля 772 000 единици (+12% в сравнение), продажбите на Dacia се увеличават с 24% (над 345 000 единици) благодарение преди всичко на Sandero (най-продаваният автомобил за частни лица в Европа), а марката Alpine продължава да расте с приблизително 1900 продадени автомобила (+9%).

fallback
  • #33
    Няма страшно ( преди 1 година )
    колективната подкрепа на Зе ще върне ЕС поне 50 години назад
  • #32
    Реално ( преди 1 година )
    Това го решават хората. Те избират 4х4 с 2 багажника и 7 места с разход 2 лв/100 и гаранция на задвижването 1.6 млн. км. А тези чичковци как точно гарантират гориво до 2040, след като Европа няма един кладенец. Приказки под шипковия храст. Загащили сме вратовръзките и си мислим, че решаваме нещо. Клиентът събира 2 и 2 четири: поддръжка, ремонти, танъци, еко-такси, такси за влизане в града с кола с ауспух, 3-9 евро литър вносно гориво, вместо безплатен ВЕИ ток и прочее.
  • #31
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    За Евро7 - смешното и всъщност показателно за чистата проба безумие на брюкселското зеле е, че Евро 7 убива малките автомобили, които харчат малко и са най-екологичния транспорт. Евро 7 стимулира производството на средния и луксозен клас, където може да натовариш продукта с цената на "подобренията" за постигане на стандарта. От брюксел не е дошло нищо добро и не вярвам да доживея такова. Брюксел е синеглока за ненужни политици изпратени там да доживеят дните си на политическия небосклон!
  • #30
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    И разбира се не трябва да забравяме, че ако спрем горивата, това значи много ама много сериозен ръст на търсенето на електричество - това ще изстреля тока на такива цени ще си мечташе да караш V8мак, за да ти е евтино ;) Решения има - няма желание!
  • #29
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Що касае био-горивата и в момента някои държави увеличават компонената. В световен мащаб няма недостиг на пшеница нито на маслодайни, ако откажем биогоривата всъщност обричаме доста земи на пустеене, както и доста хора на безработица.
  • #28
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Та, значи, икономическата теория ни учи, че при срив на търсенето и цените падат. Тоест ако намалим обема използван петрол ОПЕК може да влияе до определен момент, защото не могат да спрат производството - от това се издържат, напротив може да се стигне до конглокенция и още спад. Освен това да не забравяме, че една доста значителна част от петрола не се използва за горива, а за други производства. Може да се окаже, че с намаляне инвестициите петрола поевтинява, а наличния ще се ползва по-дълго
  • #27
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 25. Върховото на Тесла е че постигат с 80 кв часа батерия това, което е останалите не могат да постигнат със 100. Има автомобили както с по-голяма батерия, така и с по-бързо зареждане, така и с по-ниска цена, няма нито един автомобил който да ги съчетае тези трите качества като Тесла. А за да пътуваш на дълги разстояния с най-малко време висене по станциите трябва да имаш комбинация от всичко това плюс ефективност, каквито за останалите са абсолютно непостижими засега и следващите 5 год.
  • #26
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 20. Ако си следил дискусията, аз всъщност съм инсталирал в такъв модул Но съм 100% сигурен че многоникоговия антиелектрик няма да се справи дори да му го изпратя. Да не мислиш, че като пишеш без Ник, някой различно от слабоумен ще ти се върже и няма да се сети кой си?
  • #25
    Мхм ( преди 1 година )
    Кое е върховото на теслЪ батериите с капацитет 70-100квтч
  • #24
    MythBuster ( преди 1 година )
    #19 "До 1 ти въобще усещаш ли се какви простотии пишеш.Как ще произведеш нещо по върхово,като не знаеш параметрите които трябва да спазиш и рамката в която да се движиш.Не коментирай неща от които нямаш понятие." Отговора на този въпрос е изключително ***. Абсолютно всички автомобилни производители са приели за върхова технология технологията на Тесла и се опитват да постигнат техните параметри и рамката в която да се движат. Сега въпрос към тебе. Кой е дал в рамката и параметрите на Тесла?
fallback
Последни