IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Jaguar се е насочил към богатите американци

Британската марка иска да шокира с дизайна на бъдещите си модели

Богатите американци и нов дизайн, който не всеки ще хареса са основните оръжия, които ще помогнат на Jaguar да се завърне успешно на пазара. Това обявиха новият главен изпълнителен директор на Jaguar -Ейдриън Мардел, и главният дизайнер Джери Макгавърн пред Automotive News, където разкриха и допълнителни подробности за плановете на марката.


Jaguar


Двамата ръководители на британския производител припомниха големите успехи, които Jaguar записа през 90-те години. Тогава марката се представи особено добре в Северна Америка, където нейните модели бяха скъпи и насочени към по-заможна демографска група от тази, към която марката се насочва през последните 20 години.

Сега в Jaguar са си поставили за цел „да се отдалечат от посредствеността“ и затова марката няма да разчита на продажбите на масови модели с ниски маржове на печалба. Компанията се ориентира към по-платежоспособна аудитория, предимно към американския пазар, където вече има поне 20 милиона милионери.

„По-малко продажби и по-високи цени са абсолютно правилната позиция за Jaguar днес“, категоричен беше Мардел пред Automotive News. А главният дизайнер Джери Макгавърн беше дори още по-прям: „Това, за което няма да се тревожим, е, че всички ни обичат, защото това е целувката на смъртта“.

Макгавърн допълни, че смелият дизайн на новия седан на Jaguar, чиято премиера ще бъде съвсем скоро, има за цел да шокира и отново да привлече вниманието на богатите клиенти. Както е известно, британците вече ще предлагат само модели с електрическо задвижване.


0 от 500