fallback

Audi Q6 E-Tron – 510 к.с. и пробег от 600 км

Електромобилът ще се предлага и като SUV-купе, както и в спортна версия SQ6 (ВИДЕО)

Audi показа Q6 e-tron още преди 2 години, но тогава електрическият SUV беше само концепция. Серийният вариант вече е напълно готов, като представители на някои медии дори имаха възможност да го изпробват преди официалната му премиера, която ще се състои по-късно тази година.

Прототипите на модела вече са с много по-малко камуфлаж, така че може да се добие представа за дизайна, който определено е по-мек от очакваното. Предната част е доминирана от тънки LЕD-фарове и голяма изкуствена решетка. Дизайнерите на Audi са изработили и доста агресивна броня за електрическия SUV.

Задната част на Q6 e-tron също е доста забележителна благодарение на LED задни светлини, LED светлинна лента, преминаваща през цялата широчина и дифузьор в цвета на купето. Прототипите са „качени“ на колела с атрактивно изглеждащи бели джанти, които обаче едва ли ще се появят на серийния модел.

Audi Q6 e-tron ще се предлага като стандартен SUV , както във версия Coupe SUV. В основата на модела е новата архитектура Premium Platform Electric (PPE), разработена съвместно от Audi и Porsche. Тя има 800-волтова система и позволява скорост на зареждане до 270 кВт, което означава, че батерията може да бъде заредена от 10 до 80% за по-малко от 30 минути.

Германският производител ще продава електрическия си SUV както в стандартен вариант - Q6, така и в спортен - SQ6. И двете модификации ще получат батерия с капацитет 100 кВт/ч. Стандартният модел ще получи два електромотора със съвкупна мощност 375 к.с., която за кратки периоди ще може да бъде увеличена до 396 к.с. Пробегът с едно зареждане ще е около 600 км (по цикъла WLTP).

Що се отнася до топ-версия SQ6, тя ще развива 483 к.с. (510 к.с. в режим на усилване за кратък период). Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 4,5 секунди. Пробегът на тази версия вероятно ще е по-малък, отколкото на стандартния вариант.

От Audi засега не показват и интериора на модела, както и не дават информация за оборудването на двете версии. Всичко това обаче ще бъде разкрито съвсем скоро, тъй като премиерата на електрическия SUV ще се състои съвсем скоро.

Още снимки на серийното Audi Q6 E-Tron - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    До 1 ( преди 1 година )
    Обикновено и почти никой модел не може да зарежда на максималната си скорост постоянно. Тесла 3/У например зарежда на макс скорост от 5 до 25% и след това започва да пада като на 60% вече зарежда с 100 КВТ тоест с под половината от максимума си
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Както и при ДВГ, независимо от гъстата мрежа бензиностанции, пробега ще има значение. При ел коло още повече, след като бързия заряд ти дава ДО 80% от прехода.
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Тя има 800-волтова система и позволява скорост на зареждане до 270 кВт, което означава, че батерията може да бъде" това ще рече 1500 км/час скорост на зареждане. Ще може да зарежда на новите зарядни на Тесла, които са на 1000 волта и имат мощност 600 киловата. Любопитно ми е кой производител първи ще достигне до такава мощност на зареждане за да може да им използва потенциала. 3500 км/ч скорост на зареждане. Тогава пробегът с едно зареждане няма да има значение.
fallback
Последни