fallback

Електрическите автомобили убиват лоялността към марките

85% от клиентите се насочват към нов бранд при избор на кола на ток

Лоялността към марката винаги е играла основна роля при избора на автовмобил. Много пъти човек се влюбва в един производител и винаги се спира на неговите модели. С навлизането на електрическите превозни средства обаче този малък, но важен детайл, бързо изгуби своето значение.

Изследване на американската онлайн-платформа за продажби Edmunds, направена през юли, показва, че 85% от всички кандидат-купувачи се интересуват от електрическа кола различна от марката, която са притежавали по-рано.

Повод за проучването е статистиката от първото тримесечие за годината. Реално направените продажби сочат, че 63% от потребителите следват същия принцип. Година по-рано резултатът е 51% лоялност от страна на купувачите към стария автомобил.

Експертите от Edmunds вижда промяната в тренда заради ограничената гама от електрически превозни средства на по-старите потребители, както и наличието на много нови марки, които се налагат на пазара.

"Ще бъде интересно да видим дали нарастващият брой електрически модели от утвърдени компании ще върне клиентите към тях или лоялността към автомобилните марки ще остане в миналото", казва Джесика Колдуел, директор в компанията.

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Лоялност означава да си кон с капаци.
  • #14
    Пропов ( преди 1 година )
    #8 Ако критерият ти за добра кола е колко е тиха, ми купи си Ролс Ройс. Ти Тесла имаш ли? Колко време я ползваш? Тропането и калпавата сглобка забелязваш ли ги? Щото ако си се глезил в БМВ или Мерц тия неща в Тесла веднага ще ти извадят очите. Щом ми я хвалиш Тесла - ясен си ми.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Клиентите на Тесла сами ще се върнат към предишните си марки като разберат колко е средния живот на батериите на Тесла.
  • #12
    Хамрун Вадуцки ( преди 1 година )
    Скучно е да си лоялен. Аз не съм. То на почивка не ходя на едно и също място, какво остава за кола.
  • #11
    Хахохъ ( преди 1 година )
    Ако колата не ми харесва, ако ще и бензин да ми подарят за какво ми е?!? 5г. ще се качвам и слизам с отвръщение... не благодаря. Купувам само ако ми харесва и има нещата който са ми нужни в този момент. Иначе си карам старата кола.Добре че, бяха електричките да има малко раздвижване в бранша, че Тойота и Фолксваген ми писнаха да да първи по продажби.
  • #10
    Турбо ( преди 1 година )
    Тесльо,за последната кола ми дадоха 17 % отстъпка около 5000 лева от цената, безплатно Каско 1300 лева и комплект зимни гуми Мишлен за 1000 лева.Трябваше да ги откажа ли?Преди всяка смяна на автомобил вземам оферти от Пежо, Ситроен, Фолксваген, Рено, Форд и сравнявам офертите.Пежо ми предложиха най добра оферта.
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    А лоялните към Тесла клиенти пренебрегваха бонусите от правителството на САЩ, които им даваше за да изберат всяка друга марка, различна от Тесла в размер на 7500 долара и все пак избираха Тесла, която пълно във време държеше 80% от пазара на електромобили в САЩ. Това за което говориш, не е лоялност, а лакомия. Заради един комплект гуми подарък те правят кон с капаци и не гледаш как конкyренцията, ти предлага много по-добър продукт за същите или по-малко пари. Ама пък си на далавера!
  • #8
    До 6 ( преди 1 година )
    "Който мисли да прескача от БМВ или Мерц на Тесла - да не ми говори за лоялност. Жертва е на силни магнитни бури."А който е (бивш) фен на BMW и е притежавал и притежава най-новите и мощни техни модели, заедно с porsche 911 gt3 RS, а е минало на Тесла и сега новите bmw-та го дразнят, на какво ли е жертва? Защо някой като покарам малко Тесла, след това дори порша тайкан започва да го дразни, че е много шумен? А вие тук си приказвайте врели не кипели по форумите и си вярвайте!
  • #7
    Турбо ( преди 1 година )
    Лоялността се възнаграждава с % отстъпка от цената,с безплатно автокаско, комплект зимни гуми или нещо от сорта.Струва си да си лоялен към марката.За първата нова кола на лизинг ми искаха да докажа доходи.За втората и третата нищо не ми поискаха.
  • #6
    Пропов ( преди 1 година )
    Изобщо не дочетох статията. Щом мислиш да сменяш марката, значи не си лоялен. Има няколко марки , дето си имат специална лоялност, другото е въпрос на оферти, реклами и сметкаджииство. А и просто има няколко марки , дето който разбира при тях се спира и знае защо. Който мисли да прескача от БМВ или Мерц на Тесла - да не ми говори за лоялност. Жертва е на силни магнитни бури.
fallback
Последни