fallback

10 коли, които ще изкарат над 320 000 км без сериозен ремонт

Всички тези модели са се доказали като много надеждни през годините

Каквото и да търсите в едно превозно средство -независимо дали е производителност, практичност или много други качества, надеждността си остава от ключово значение. Благодарение на новите технологии, както и на повишаване на качеството на материалите, тази надеждност стигна до точката, в която много автомобили ще изкарат до над 150 000 км, без да се налагат сериозни ремонти.

Има обаче модели, които издържат повече от останалите, като могат да постигнат два пъти по-голям пробег – 200 000 мили (320 000 км). Именно те са посочени в следващия списък, създаден от изданието CarBuzz. За негова основа са използвани резултатите за надеждност на надеждност от J.D. Power, както и други полезни данни от RepairPal и CarEdge – компании, занимаващи се с поддръжка и ремонт на употребявани автомобили.

10 коли, които ще изкарат над 320 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #52
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Голф 3 1.8 90 -На - 435000км.до момента.!
  • #51
    Светослав ( преди 10 месеца )
    Citroen C5 2HDI 110k.360km и грам масло не харчи.4,5 на 100кмСъс сигурност ще мине поне още толкова.
  • #50
    Радослав ( преди 10 месеца )
    Хонда инсайт
  • #49
    Катани ( преди 10 месеца )
    Vectra c 2003 година 2.2 дизел 400000 километра никакви проблеми.....
  • #48
    ТНТ ( преди 10 месеца )
    Венто 1.8 90 коня бензин 300 000 никакви проблеми
  • #47
    Пламен ( преди 10 месеца )
    Имам Опел Астра 95 година вече е на над 400 000 километра никакъв проблем върви си та знае ли се.Става ми смешно когато говорят за толкова скъпи коли и за 200 или 300 хиляди километра.
  • #46
    анонимен ( преди 10 месеца )
    На приятел Акорда дизел 2.2 счупи ГНП и оттам стружки в дюзите, 4 дюзи и тотала беше към 6 бона. Добре, че дюзите са евтини по 400-450лв едната, иначе ремонта отиваше към 8 бона, за кола дето струва 15. Та толкоз за здравите Хонди. Това на към 170 хил. км.
  • #45
    анонимен ( преди 10 месеца )
    На приятел Акорда дизел 2.2 счупи ГНП и оттам стружки в дюзите, 4 дюзи и тотала беше към 6 бона. Добре, че дюзите са евтини по 400-450лв едната, иначе ремонта отиваше към 8 бона, за кола дето струва 15. Та толкоз за здравите Хонди. Това на към 170 хил. км.
  • #44
    Лексус ( преди 10 месеца )
    Хибрид GS450h с двигател на годината серия GR (2GR-FSE) 3.5 V6 300 коня с директно И многоточково впръскване, с мижаво тегло 170 кг, с планетарен вариатор E-CVT, който държи двигателя само в оптимални обороти (няма стрес), с 2 електромотора вътре скоростната кутия (общо 150 коня), няма стартери, няма алтернатори, няма студен старт, няма празен ход, няма износване, няма смяна накладки - колата спира на ток и се зарежда, потегля и се движи до 60 на ток. 100-260 на магистралата е атомен изтребител!
  • #43
    Истина ( преди 10 месеца )
    Едно време статиите бяха, коли които ще издържат 1 милион км. После минаха на 500к км, сега само на 320к км. Деградация ама в най-лошия смисъл!
fallback
Последни