fallback

Цените на употребяваните електромобили падат главоломно

Вижте кои масови модели губят най-много от стойността си

Все повече собственици на електрически автомобили забелязват рязък спад на стойността на техните превозни средства. А причината е, че търсенето на употребявани коли на ток продължава да се срива, съобщава британското издание Daily Mail. То се позовава на проучване на компанията This is Money, според което 20-те коли на старо, които са загубили най-голяма част от стойността си, са задвижвани изцяло на ток.

Всичко това означава, че някои електромобили втора употреба вече са по-евтини за закупуване от техните бензинови еквиваленти. И това е лоша новина за онези, които са платили направо за нова кола, но чудесна за шофьори, които търсят достъпен начин да придобият електрически автомобил.

За основа на проучването са взети автомобили на възраст 3 години и пробег от около 30 000 мили (50 000 км). В случая е сравнена цената им на 1 януари 2023 г. с тази 6 месеца по-късно, тоест на 30 юни Анализът включва само масови модели - без суперколи, нишови превозни средства с малко производство или странни двигатели.

Най-бързо обезценяващите се 3-годишни електромобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #63
    До 60 ( преди 2 години )
    А почнала ли е поне във вашата реалност? Има ли някакви данни за продадени бройки за тази година? Че в нашата реалност вече минаха две тримесечия с отчетите за продажбите. Кой е най-продавания автомобил досега за тази година, която там е почнала?
  • #62
    До #47 ( преди 2 години )
    Както казах клипчета у тубата гледат 16 годишните, не съм го гледал. Все ми е тая, дали смяташ, че съм дал 69к за автомобил, при това, когато бяха сравнително евтини. В момента същия струва над 100к. Ако исках Тесла и ми вършеше работа, бъди сигурен, бих си го взел...
  • #61
    До 56 ( преди 2 години )
    Ако двете джипки са натоварени и се дърпат на асфалт без да превъртат гумите, колко са оборотите на гумите, които не помръдват, докато двигателя се върти с 6000 оборота. След като гумите не се въртят, върху полуоските упражнява ли се въртящ момент?
  • #60
    до 59 ( преди 2 години )
    И кое му е разточителното в оборудването в една Нидерландия там доскоро основната най-продавана кола беше Рено Клио какви толкова екстри да му слагат.В Индонезия и Малайзия между другото се карат бая скъпи машини основно азиатски но Лексуси и тн и доста Мерджани които не са от най евтините а за норвежката сьомга е ясно но там само 180к на година
  • #59
    До #49 ( преди 2 години )
    Ти пък нищо не каза! В Малайзия може и да продават 230к автомобила повече при средна цена от 10к евро бройката. В Норвегия и Холандия средно вероятно е минимум 7-9 по- скъпа средната цена на бройка. Производителите печелят основно от екстрите и допълнителното оборудване, което е безсмислено да казвам, къде е по разточително
  • #58
    До 57 ( преди 2 години )
    А през 1968 кой е бил най-продавания автомобил? През 1937? Някой е по-стара статистика нямаш ли? За тази година не искаш да говориш, нали?
  • #57
    До смахнатия ( преди 2 години )
    Отваряме статистиката и гледаме отново естествено нищо не е вярно от казаното най продаваният автомобил бил тесла но статистиката друго дума.За 2022 най продаван автомобил в Света е Тойота Карола следвана от Рав4 и после Форд 150 като 10ката завършва с Рам и няма там друга тесла.
  • #56
    Мхм ( преди 2 години )
    Оня смахнатия ли е дето твърди че двг при макс врътящ момент оборотите са нула щото две джипки се дърпат и не могат да се изтеглят при опънато въже.Да го питам един двг Мерлин на Спитфайър какво дърпа когато му се върти витлото отпреде и пак ли се върти с 0 обурота и къде му е полуоската
  • #55
    Абе долен ( преди 2 години )
    Ако Тесла продава автомобила си за 50 000 долара само на два пазара както твърдиш и е нищо особено, но въпреки това е най-продаваният автомобил в света, си представи колко ще продава когато отвори представителства в цял свят, като останалите и започна да продава повече и по-евтини модели като останалите?
  • #54
    анонимен ( преди 2 години )
    Както има приети международни стандарти за оловните батерии и можеш да прехвърлиш акумулатора от една кола на друга, така трябва да се приеме и стандарт за батериите на електрическите коли. Да бъдат универсални и заменяеми независимо от марката на колата. Това ще свали цените и ще ги направи колите лесни за обслужване. Батериите за електрическите коли трябва да са достъпни и да се продават във всеки магазин за авточасти по същият начин както се продават сега оловните акумулатори.
fallback
Последни