fallback

Дори емблемата на новата Lada идва от Китай

Гамата на АвтоВАЗ ще се увеличи с още два модела, познати в останалия свят като Cherry Tiggo

Lada се подготвя за серийното производство на най-новия си модел X-Cross 5 в бившия завод на Nissan в Санкт Петербург, но руски медии разкриха, че дори и табелката "Лада" в новата кола всъщност не е руска, а се поръчва за изработка в Китай. На практика X-Cross 5 е минимално променена версия на китайския FAW Bestune 777.         Chery Tiggo 7 Pro            Междувременно АвтоВАЗ иска да увеличи асортимента си от модели по китайски лиценз, като преговаря с марката Chery. Според телеграм канала Avtopotok, руският концерн планира да започне производството на кросоувърите Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в завода в Санкт Петербург. Очаква се в случай на успешно приключване на преговорите китайските кросоувъри също да се сглобяват под марката Lada.         Интериорът  на Chery Tiggo 7 Pro               Възможният момент за започване на производството на Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в бившия завод на Nissan все още не е известен, но в края на май представители на АвтоВАЗ направиха официално изявление по темата с този завод.       

        

 

fallback
  • #20
    До 18 ( преди 2 години )
    Пише се "Гинко" май и Джо е по-адекватен от теб, да за това прокара такъв закон за да си останат Тесла, ГМ, Форд и половин Стелантис силни и американски поне в Америка а не слаби и китайски като Лада и Москвич щото на Путин диктатора приоритетите му са други. Всички руски марки взети заедно нямат 10% от продажбите на ГМ, да не говорим за приходи щото 1 пикап струва колкото 2 руски брички (обърках се, исках да кажа китайски щото ако е за по-руските модели като *** тогава разликата е 3 пъти)
  • #19
    До 17 ( преди 2 години )
    То ако питаме путинокитайофилчета като вас Тесла и задвижването си не произвежда. На вас ви е трудно да разберете, че тази кола е 100% китайска докато Тесла произведена в САЩ или Германия не е е или го разбирате но нали е статия за Русия лошо не може да се пише ако беше за друга държава щеше да плюете обилно
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    До 15.Затова ли Джо Гинго Билобата прокара специален закон?
  • #17
    Анонимен ( преди 2 години )
    Тесла не произвежда батерии,дори надписа Тесла го слагат в Китай.
  • #16
    Анонимен ( преди 2 години )
    До 5."Безгрешния" теслар отново сгреши за пореден път Продължаваме да вписваме в графата бисери тесларски.
  • #15
    До 14 ( преди 2 години )
    В САЩ, Тесла е от най-американските коли според това от къде идват частите им а Ладата имаше съмнение, че е 0.2% руска по части но се оказа, че е 0.1%
  • #14
    Анонимен ( преди 2 години )
    Батериите за Тесла откъде идват?
  • #13
    Virtuozzo ( преди 2 години )
    тоест както при всяка марка коли ,така ли да рабирам статията ?Написано от "западният" ми компютър в който всичко е от Африка и Китай :) само уйндоуса ми е от пиратският залив айде да бъда честен :)
  • #12
    До #10 ( преди 2 години )
    Никакъв закон не се е променил, Тесла е изключение, няма други, няма и да има. Явно има причините да им разрешат да са със 100% външно участие. Китаеца не прави нищо без смисъл :)
  • #11
    До 8 ( преди 2 години )
    А наистина ли вярваш, че toyota са взели участие в разработката на патентованите blade батерии на BYD, както и на електродвигателите и задвижването им? Най-много да имат нещо при разработката на дизайна на интериора и екстериора на модела с табелка toyota, но и той на практика е разработен от китайците в FAW. Точно както subaru им разработи другия електрически модел, а toyota си лепна емблемата на него и на практика са идентични, само където субарото е по-проходимо, защото е с друго окачване.
fallback
Последни