fallback

Дори емблемата на новата Lada идва от Китай

Гамата на АвтоВАЗ ще се увеличи с още два модела, познати в останалия свят като Cherry Tiggo

Lada се подготвя за серийното производство на най-новия си модел X-Cross 5 в бившия завод на Nissan в Санкт Петербург, но руски медии разкриха, че дори и табелката "Лада" в новата кола всъщност не е руска, а се поръчва за изработка в Китай. На практика X-Cross 5 е минимално променена версия на китайския FAW Bestune 777.         Chery Tiggo 7 Pro            Междувременно АвтоВАЗ иска да увеличи асортимента си от модели по китайски лиценз, като преговаря с марката Chery. Според телеграм канала Avtopotok, руският концерн планира да започне производството на кросоувърите Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в завода в Санкт Петербург. Очаква се в случай на успешно приключване на преговорите китайските кросоувъри също да се сглобяват под марката Lada.         Интериорът  на Chery Tiggo 7 Pro               Възможният момент за започване на производството на Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в бившия завод на Nissan все още не е известен, но в края на май представители на АвтоВАЗ направиха официално изявление по темата с този завод.       

        

 

fallback
  • #60
    Гост ( преди 2 години )
    Пийвам си Пломари от камерата,замезвам с диня,гледам морето,днес се попрепекох на плажа.
  • #59
    Гост ( преди 2 години )
    До 55.Гледаш нещо и не можеш да разбереш какво точно гледаш.Липсват ти базови знания,такива в спортно училище няма да имаш.Има по интересни занимания от спор с неподготвен човек,с претенции които надхвърлят многократно възможностите.
  • #58
    Гост ( преди 2 години )
    При движение двигателя създава въртящ момент,колелата съпротивителен.В режим моторна спирачка колелата въртят двигателя и създават въртящ момент,а двигателя съпротивителен и движението се забавя.Като за плоски дънни риби и възпитаници на спортното училище,които са падали на главата си.
  • #57
    Иван ( преди 2 години )
    *** НЕ МОГАТ да правят автомобили!Мислех си ,че ги бива да правят само средства за убиване!И ТОВА НЕ МОГАТ!
  • #56
    До 54 ( преди 2 години )
    Ето че при тебе всичко е наобратно. Двигателя създава положителен въртящ момент, защото е по- посока на въртене. Ще стане отрицателен, ако компресора се опитва да върти двигателя, а двигателя му оказва съпротивление. Аз ти дадох практически примери за всяко мое твърдение. Дай практически пример кога компресора върти двигателя за да създаде отрицателен въртящ момент? Поне да беше ползвал асансьор за примера с електродвигателя. Там въртящият момент може да е отрицателен.
  • #55
    Гостенино ( преди 2 години )
    Я коментирай онова отражение което се отразява под абцисата в графиката, която ти пратих а на ординатата четем отрицателни киловати и отрицателни Нютонметри? Тия да не са полудели да измерват на Дино стенда отрицателен въртящ момент, докато двигателят се върти с 5000 оборота? И на всичко отгоре, взе ли че сметнали и отрицателна мощност с този отрицателен въртящ момент? Ти да видиш, тези от toyota нищо не разбират, за да дават такива технически данни на двигателите си!
  • #54
    Гост ( преди 2 години )
    До 51.Ти нали това твърдиш.Щом колелата въртят двигателя,значи имало отрицателен въртящ момент.Двигателя работи като компресор в режим моторна спирачка.Така и компресора щом го върти електродвигател значи създава отрицателен въртящ момент.
  • #53
    Гост ( преди 2 години )
    Както винаги всичко при теб е наопаки,все едно гледаш отражение в огледалото.
  • #52
    Гостенино ( преди 2 години )
    При даване на газ, съпротивлителният момент идва от колелата, а въртящият момент на двигателя е по посока на движението тоест положителен и създава ускорение, а при отпускане на газта съпротивителният момент идва от двигателя и въртящият момент си сменя посоката и става отрицателен, защото е по посока обратна на въртене на колелата и създава спирачно усилие и намаляване на скоростта. 5 години ви отне да разберете разликата между мощност и енергия. След още 5 ще разберете и въртящият момент
  • #51
    До 47 ( преди 2 години )
    Този Бисер сега го видях. Как точно смяташ че се променя посоката на въртящия момент на компресор? Той при каквото и да е натоварване винаги е в една и съща посока и никога компресора не върти двигателя, а винаги е обратното.
fallback
Последни