fallback

Този Chevrolet бе спасен... след 30 години върху билборд

Вижте какво се случи със седана от 1956, изкарал последните десетилетия като реклама на комедиен клуб (ВИДЕО)

Когато заговорим за изоставени автомобили, винаги мислим за стари плевни, бунища или автогробища. Места, където времето е спряло, а ръждата става все повече с години, докато един ден едва можете да познаете какво е било преди. Но има и изключения. Този изоставен Chevrolet 210 от 1956 изкара 30 години като… рекламен билборд.         

      За мнозина е странно да се постави цяла кола като билборд, но всъщност беше нещо обичайно навремето. Този подход рекламираше представителства, сервизи или бензиностанции. Въпросният Chevrolet изкара във въздуха три десетилетия близо до комедиен клуб в Селина, в американския щат Охайо. Наскоро заведението беше затворено и рекламната роля на Chevy 210 се обезсмисли.

Хората от Youtube-канала "Iron City Garage" обаче успяха да го откупят и наеха компания, за да го върнат към живота. Не само документираха целия процес, но почистиха колата и я подготвиха за препродажба.                    Заслужава ли си тази кола да се върне на пътя след 30 години излагане на природните стихии? Всъщност седанът с две врати е в прилична форма. Разбира се, има малко ръжда тук-там и боята е ужасна, но корпусът е изненадващо чист като цяло. Може би фактът, че някой се е качил на пилона и го е пребоядисал през 2017, е помогнал да се запази по-голямата част от ръждата.

От друга страна, колата е била изпотрошена, още преди да бъде качена върху билборда през 90-те години. Не само двигателят и трансмисията са изчезнали, но и интериорът е празен. Няма седалки, панели на вратите или дори една-едничка декоративна част. Това е лоша новина за всеки, който иска да го възстанови до оригиналните му спецификации.                Колко желан е седанът с две врати в наши дни? Версията с твърд покрив остава избор №1 за повечето колекционери, но пощенските автомобили набират популярност на пазара на класически автомобили. Това е така, защото повечето екземпляри с твърд покрив вече са реставрирани. Солидният седан с две врати е много по-достъпен, особено ако не е Bel Air. Chevrolet продаде колосалните 206 000 броя от тях през 1956. Но сравнително малко са издържали проверката на времето.

   Вижте видеото на Iron City Garage:

        

 

fallback
  • #2
    Илиян ( преди 1 година )
    Това изречение с препратка към пощенските автомобили не го разбрах: "Версията с твърд покрив остава избор 1 за повечето колекционери, но пощенските автомобили набират популярност на пазара на класически автомобили." Като ползвате Google Translate, поне правете един контролен редакторсики прочит преди да публикувате новината!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Дали някой ден някой ще свали от космоса рекламната Tesla roadster да го възстанови?
fallback
Последни