fallback

Toyota загатна луксозен SUV, който не отстъпва на Rolls-Royce Cullinan

Новият Century ще излезе през есента и ще получи изцяло електрическа версия

Слуховете за разработката на нов луксозен SUV от Toyota се появиха още в края на миналата година. Сега те официално бяха потвърдени от японския производител, който загатна как ще изглежда новият модел..

Качеството на изображението не е най-доброто, но силуетът на колата се вижда ясно. Дизайнът е почти идентичен с предишните рендери (снимки по-долу), дело на японските издания BestCarWeb и Respnse, според които автомобилът ще получи дълъг преден капак, подчертани калници и нетрадиционен заден прозорец с голяма C-колона. На тях приликата с Rolls-Royce Cullinan се вижда с просто око.

Очаква се Century да бъде с около 30 см по-дълъг от Land Cruiser 300, което означава около 5,20 метра. Луксозният SUV на първо време ще бъде оборудван с хибридна задвижваща система, включваща 3,5-литров бензинов V6 двигател и електромотор. Съвкупната мощност е 300 к.с.

На по-късен етап новият флагман на Toyota ще получи и изцяло електрическа версия, чийто агрегат в момента се разработва. Вариантът на ток ще излезе през 2025 г., докато премиерата на стандартният Century ще се състои още през тази есен.

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    А извинявам се, те представиха Crown паркетници,които нямат нищо общо с Toyota Crown като дизайн и философия.
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето това вече е истинско Century! Не като пластмасовите имитации ,които скоро представиха като паркетници с името Century.
  • #18
    Анонимен ( преди 1 година )
    Я кажи бе готин колко се губи при охлаждането/затоплянето на батерията и купето?Колко се губи в охлаждането на кабела за бързо зареждане?Колко се губи при пренос на електроенергията в мрежата?Колко се губи при трансформирането на променливия ток в прав до батерията?Колко се губи в трансформация на правия ток от батерията до електромотора?Колко е кпд на електромотора?Колко енергия се губи при саморазряд на батерията?Ха сега ги сумирай и ако получиш повече от 70% да почерпиш.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Чакам сега някой да ми цитира колко е максималната теоретична ефективност на парните машини. Защото максималната теоретична на бензиновите двигатели е 28% и е физически невъзможно практическата стойност да е по-висока от теоретичната. Който го постигне ще получи нобелова награда!
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Разбира се, има такива които вярват че физичните закони не съществуват, защото вярват на реклами. Това е защото ги лъжат с горивна ефективност, която отразява каква част от горивото избутва буталото и каква част се превръща в топлина. Това никой не е в състояние да го измери и производителя може да си твърди каквото си пожелае за рекламната кампания. Но не случайно е написано, че КПД на двигателя се измерва на коляновия вал и е отношението на свършената от него работа към изгореното гориво.
  • #15
    v-1 ( преди 1 година )
    Хахахаа, развесели ме, Скай актив имал КПД над 50%. Сигурно са много икономични тогава тези двигатели сравнени със същите ама не СКАЙ актив, а? Я кажи колко му разхода на скай актив с обем 2 литрса примерно?
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    До 13.Ти от Уики ли се образоваш?Това са кпд на реликви като Москвич и Заз.Скайактив има кпд над 50%.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    С други думи, дори когато двигателят работи в точката си на максимална топлинна ефективност, от общата топлинна енергия, освободена от консумиран бензин , около 70% до 80% от общата входяща енергия се губи за топлина от ауспуха. Това е загуба на топлина, която не се превръща в полезна работа, т.е. въртене на коляновия вал. Приблизително половината от тази отхвърлена топлина се отвежда от изгорелите газове, а половината преминава през стените на цилиндъра или главата на цилиндъра в охладителна
  • #12
    От Уикипедия ( преди 1 година )
    Бензиновите двигатели имат максимална топлинна ефективност от 28% според термично динамична конструкция, наречена цикъл на Карно.Някои производители на автомобили правят твърдения за ефективност до 35% без независима проверка. Докато не бъде разработена някаква революционна технология, използваща керамичен двигател, който може да издържа на много по-високи температури от стоманата, ние сме заседнали с двигатели с вътрешно горене, постигащи само 20% до 30% в реални приложения. С други думи, дори
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    До 9.Парния двигател е външно горене и максималното му КПД е 10%.
fallback
Последни