fallback

Първото екологично чисто гориво за стари автомобили е готово

С него може да се зареждат не само класически модели, но и модерни коли с ДВГ

Компанията Coryton представи Sustain Classic - първото екологично гориво за стари и класически автомобили. То е на растителна основа и е подходящо за много двигатели, съобщава AutoEvolution .

Първоначално Coryton ще предлага три вида гориво - Super 80, Super 33 и Racing 50. Според производителя, те са много по-екологични от обикновения бензин. Super 80 съдържа поне 80% възобновяеми материали. Това гориво намалява вредните емисии от автомобилите с повече от 65%. Цената му е 5 долара за литър.

Горивото Super 33 намалява вредните емисии с повече от 25% и отговаря на стандарт EN228 с октаново число 98. Цената му е 4.78 долара за литър.

Най-скъпото гориво е Racing 50. Това е високоефективна алтернатива на бензина за състезателни автомобили и суперколи, които изискват гориво с по-високо октаново число. Горивото Racing 50 намалява вредните емисии с повече от 35%. Цената му е 6.59 долара за литър.

От Coryton казват, че разходът на екологично гориво е идентичен с традиционния бензин. Дори звукът на изпускателната система ще остане същият. Горивото ще се доставя с първокласен пакет добавки, предназначени да почистват и защитават двигателя. С него може да се зареждат не само класически автомобили, но и модерни автомобили с двигатели с вътрешно горене.

fallback
  • #20
    Хахахах ( преди 1 година )
    Още малко и ще открият биодизела от растително олио и етанола от захарно цвекло. Баси неандерталците. Неща които са открити преди 100г. те чак сега ги преоткриват. Аз хиляда пъти съм ви казвал че всеки може да си произвежда гориво в домашни условия. В момента дизел домашно производство от рапично олио излиза около 4-5 лв. за литър. Елементарно се прави чрез утаяване с метанол.
  • #19
    До долният ( преди 1 година )
    Фотоволтаик качва цена а не сваля
  • #18
    До 12 ( преди 1 година )
    Разбира се че ще ти цитирам най-евтините цени за денонощието днес. Нали точно това е свободата при електромобилите. Да избереш дали да заредиш 100 километра за 2 лв за 100 километра от контакта за 3 часа или за 15 лв на бързо зарядно за 6 минути. Или пък ако си от Пловдив или в София да ги заредиш за 5 минути безплатно. На който както му е кеф и каквато възможност има. Ти лично каква свобода имаш като опция за зареждане? Ще се промени ли нещо, ако промениш времето и мястото на зареждане?
  • #17
    Бакшиша ( преди 1 година )
    1000 километра градско месечно,като 25 работни дни по 40 километра?Ц ц ц,не ме устройва,ще си карам Приуса.
  • #16
    До 12 ( преди 1 година )
    Защо цитираш цени от борсата,като битовите потребители сме на фиксирани цени които следващия месец са нагоре.Защо цитираш цените на борсата по обяд, когато фотоволтаиците свалят цената.Дай цените нощес.
  • #15
    До 13 ( преди 1 година )
    Нищо не разбираш пич! Тук приятелите на грета тунберг, които са по-големи еколози и от нея и постоянно обясняват колко са вредни електромобилите, ще сложат лъскав етикет на тези горива и ще ги продават като решение на всички световни проблеми на дебели цени, като задължат всички бензиностанции да ги ползват, а ние да ги плащаме. Антиелектриците са най-щастливи от защото я чакат като манна небесна от години и сега ще вдигат, глокбан че ще се случи! За съжаление на нас останалите де!
  • #14
    До 11 ( преди 1 година )
    За какво ми е кабел дълъг 1000 км? Ако минавам 1 000 км на месец, ще трябва да зареждам само по 30 км на ден. 200 киловатчаса за месец са 4 зареждания по 8 часа от монофазен контакт. Или по 1 час на ден. На кой както му е удобно и когато токът е евтин. Да не говорим да имаш фотоволтаици на покрива.
  • #13
    Пръдня ( преди 1 година )
    Отдавна има е85 по западните бензиностанции или 85% биоетанол в Латинска Америка отдавна карат на това както и в Сащ даже Форд имат двигатрли флексфюъл от 20 и повече години.Какво ще да е това ново синтатично гориво нечувано
  • #12
    До 9 ( преди 1 година )
    Ти неграмотен ли си? Какво точно не видя че тока струва 6 лв а таксите които си изброил струват два пъти повече от тока - 12 лв. Даже за да не мрънкате съм закръглил че 6 плюс 12 прави 20 и ти пак недоволен!Даже не се правя на интересен да ти смятам по цените от 1 юли, след намаленията, колко по-евтино ще стане зареждането, защото дори сегашните 20 лв за 1 000 км са достатъчно красноречиви! Сега разбра ли защо зарядните никнат като гъби след дъжд? На тях струва 158 лв.
  • #11
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 8.Имаш ли кабел дълъг 1000 километра?
fallback
Последни