fallback

Вижте кои са електромобилите с най-голям реален пробег

Норвежки експерти провериха 32 модела в условия, близки до идеалните

Норвежки експерти тестваха 32 електрически автомобила и провериха реалния им пробег. Те откроиха модели, които могат да изминат повече от 500 км с едно зареждане. Рейтингът бе публикуван на сайта Motor.no.

Производителите често надценяват действителния пробег на своите електрически превозни средства. Но експерти отдавна са доказали и че в някои случаи електрическите модели могат да пътуват с едно зареждане дори повече от посоченото в характеристиките.

След последното изпитание на най-популярните електромобили става ясно, че Tesla отново е над всички. Електрическият автомобил Tesla Model S във версията Long Range успя да измине 672 километра без презареждане. Това е с 38 км повече от декларирания в спецификациите пробег.

Трябва да се отбележи, че условията на тестването са много близки до идеалните. Всички електромобили се движат в сухо време и при температура от 15 до 20 градуса по Целзий.

Електрическите коли с най-голям пробег с едно зареждане (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    Голям прогрес ( преди 1 година )
    VW Golf 2 1989г 1.6 TD (70 коня) Реален пробег в реални условия с един резервоар 1100км. Желязна машина. Още върви като нов.
  • #24
    До 21 ( преди 1 година )
    Ами елементарно просто е. След като има много видеа което показват едно и също, вероятно е вярното. Ти можеш да направиш абсолютно същото и да покажеш видеа които доказват обратното? Чакаме? Кое точно не трябва да е вярно и не си съгласен? Това че на магистрала вместо 16 киловатчаса както в града, в клиповете харчи много повече - 22 киловатчаса и за 1000 километра харчи 220 киловатчаса? Или това че зарежда с 250 kw мощност? За колко време се зареждат 220kWh с 250kW и защо не излиза сметката
  • #23
    Каква пета ( преди 1 година )
    На кой вал бе умник! На вала на полуоската ли? Аз през цялото време ти говоря за въртящия момент върху гумите. Има ли въртящ момент при нула оборота или няма? Очевидно нищо не разбираш от електромобили и затова ти давам пример с твоя личен автомобил с двг, за който се правиш че разбираш но нищо не разбираш. При електромобилите, когато гумите са с нула оборота, двигателя също е с нула оборота независимо от въртящия му момент, който ако си дръпнал ръчната ще е максималния дори при нула оборота.
  • #22
    Още чакам отговор ( преди 1 година )
    Хайде още един пример. Включваш на пета, дърпаш ръчната и се опитваш да потеглиш на пълна газ, за да осигури двигателя максималния си въртящ момент. Ще опишеш ли въртящите моменти на вала на двигателя е на полуоската както и оборотите? Според мен двигателя ще осигури максималния си въртящ момент върху оста на двигателя, оборотите на двигателя ще са тези при които осигурява максималната си мощност и въртящ момент, но както мощността така и оборотите на полуоската ще са 0, с голям въртящ момент.
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    14-ти електропитек, смени малко репертуара, че, си като изтъкан грамофон. Кефят те електрокари - ок, но опорките са ти едни и същи, което не навежда, че ти нямаш такава изобщо, а си само "сух" теоретик. С теб разговор е трудно да се води, понеже нямяш реален опит, гледал си шепа видеа, които са ти като мантра, която повтаряш под всяка една тема, където има нещо свързано с електрокар.
  • #20
    до До долния ( преди 1 година )
    Аз ти описах подробно какви са оборотите и въртящите моменти, както и мощността и кпд както за бензинов така и за електрически двигател и дори направих сравнение между тях. А ти? Освен че каза, че таково животно нема, като максимален въртящ момент при нула оборота за електрически двигател, нещо конкретно каза ли по въпроса? Някакъв практически пример даде ли? Нито един не си дал, защото идея си нямаш какво е това въртящ момент, мощност и обороти и каква е връзката между тях.
  • #19
    До долния ( преди 1 година )
    Ахах ти ли бе дето викаш че на пета предавка очевидно двг щото електриката пета няма въртящия момент бил при нула оборота щото колата не теглила.Ти дето колянов вал не знаеш какво е според теб при колко оборота последния се върти.Айде бегай че очевадни неща оспорваш
  • #18
    До До долния ( преди 1 година )
    Ще ми обясниш ли, как вала на електродвигателя се върти, при положение че е директно свързан със зъбни колела към гумите, които не се въртят, а са блокирани от ръчната спирачка? Виждаш ли как ти се губят фундаментите какво е сила? Силата не винаги предизвиква движение в посоката в която е насочена или въобще някакво движение. Но за тебе щом е въртящ момент трябва да се върти, нали? Дори ако висиш на края на една тръба с дължина един метър, върху която упражняваш въртящ момент.
  • #17
    До Класика ( преди 1 година )
    В конго няма литий, а кобалт, от който повечето производители на батериите се отказаха.
  • #16
    до долния ( преди 1 година )
    Голямият капаситет на батерията няма заместител и точно там Рам отвява конглокенцията тесла 85квтч РАМ 230квтч батериен капаситет
fallback
Последни