fallback

Вижте кои са електромобилите с най-голям реален пробег

Норвежки експерти провериха 32 модела в условия, близки до идеалните

Норвежки експерти тестваха 32 електрически автомобила и провериха реалния им пробег. Те откроиха модели, които могат да изминат повече от 500 км с едно зареждане. Рейтингът бе публикуван на сайта Motor.no.

Производителите често надценяват действителния пробег на своите електрически превозни средства. Но експерти отдавна са доказали и че в някои случаи електрическите модели могат да пътуват с едно зареждане дори повече от посоченото в характеристиките.

След последното изпитание на най-популярните електромобили става ясно, че Tesla отново е над всички. Електрическият автомобил Tesla Model S във версията Long Range успя да измине 672 километра без презареждане. Това е с 38 км повече от декларирания в спецификациите пробег.

Трябва да се отбележи, че условията на тестването са много близки до идеалните. Всички електромобили се движат в сухо време и при температура от 15 до 20 градуса по Целзий.

Електрическите коли с най-голям пробег с едно зареждане (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #35
    Гостенино ( преди 1 година )
    Ето че познах, че за тебе щом има въртящ момент нещо трябва да се върти? И в каква посока се върти според тебе? Ако въртящият момент, който се прилага към едно от колелата е по посока на часовниковата стрелка, тази гума задължително ли е да се върти? А може ли гумата да се върти в обратна посока, противоположно на посоката на въртящия момент? Поредния, който не знае какво е въртящ момент.
  • #34
    До 31 ( преди 1 година )
    Значи всички мразите електрички щото сте скъсани и не може да си ги позволите ? Ами гледайте кво купуват хората , та да има и за вас един ден трошляци за по 5-10 бимби
  • #33
    Гост ( преди 1 година )
    Въртящ момент е сила по рамо.Щом нищо не се върти,няма сила,няма и въртящ момент.
  • #32
    Гост ( преди 1 година )
    До 22.Математически гений.Мощност се получава като умножиш обороти по въртящ момент.При обороти нула каква мощност и въртящ момент търсиш?Две числа не можеш да умножиш.Максимален въртящ момент се получава на първа предавка, спейшълисте.
  • #31
    До 30 ( преди 1 година )
    Кви 40 000 евро .......Бате тука всички караме нов внос втора трета и пета употреба. Повечето българи повече от 10 000 лева за кола не дават. На много се търсят колите около 5000 лева. Пусни нещо запазено на пазара ( без значение от коя година е) и веднага се купува. Тука никой обикновен човек не се интересува от такива скъпи коли. Още по малко пък електрически.
  • #30
    До 27 ( преди 1 година )
    Тесла модел 3 към момента струва под 40 000 евро в Европа. Ще споделиш ли колко по-евтино излиза аналогичен бензинов или дизелов автомобил. За да не хитриеш недей да ми говориш за 20-годишна dacia на газ, а говорим за чисто нов автомобил с подобни характеристики и оборудване -300 до 500 коня, всякакви системи за подпомагане на водача, панорамен покрив и дори странични стъкла от ламинирано стъкло за по-добра безопасност и шумо и топлоизолация. И върхов клас аудио система с 14 говорителя.
  • #29
    До 27 ( преди 1 година )
    И ти ли си от онези които изминават повече от 670 км всеки божия ден и нямат пет минути да спрат да пикаят, пият едно кафе или поне да хапнат? Да перефразирам. Ако минаваш по 6 000 км на месец, ще трябва да заредиш десетина пъти в месеца и това ще ти струва 120 лв. 1440 лв за годината. Ти за колко пари ще изминеш 72 000 км с подобен по мощност и големина автомобил и колко ще струва той? Колко ще струва поддръжката за пет години на този автомобил със 700 коня мощност?
  • #28
    До 25 ( преди 1 година )
    И понеже трудно разбирате за какво ви говоря, това означава че 2,5 т автомобил със 700 коня ех възможно да харчи 2 лв на 100 км, а първото обслужване на двигателя и да е предвидено за след 1 милион мили.
  • #27
    До 26 ( преди 1 година )
    Това което "спестяваш" пак си го плащаш чрез по високата цена на електрическата кола и после чрез висенето по зарядни станции където тока хич не е евтин. Предпочитам да заредя един резервоар нафта за 10 минути и да не се занимавам с глупости.
  • #26
    До 25 ( преди 1 година )
    Прогреса не е в пробега. Прогресът е в това, че тази песен е изминала 670 км с електрическа енергия на себестойност 14 лв, ако си я зареждаш вкъщи.
fallback
Последни