fallback

Новата Lada отказа да запали на представянето си

Премиерата на Aura започна с гаф, който домакините не успяха да скрият (ВИДЕО)

Най-големият руски производител АвтоВАЗ използва Международния икономически форум в Санкт Петербург, за да представи най-новия си модел – Lada Aura, който всъщност представлява удължена версия на Vesta NG. Премиерата на автомобила пред високопоставена публика обаче се превърна в гаф, тъй като изложеният автомобил отказа да запали.

Новият модел беше показан на ръководителя на „Сбербанк“ - Герман Греф, който беше сред първите, седнали зад волана. Банкерът на няколко пъти се опита да стартира двигателя, но не успя. Наложи се министърът на финансите Антон Силуанов да му помага, като в крайна сметка той успя да запали колата.

Гафът беше замазан от организаторите на събитието, които обясниха, че в случая изложеният прототип е бил с автоматична скоростна кутия, която е оставена в позиция „D” и при опита за стартиране на двигателя се е активирала вградената защита.

В същото време губернаторът на Самарска област (там ще се произвежда и новия модел) – Дмитрий Азаров, предложи руските държавни служители да преминат от западни автомобили на Lada Vesta и Lada Aura. Според него, автомобилите на АвтоВАЗ в гаража на регионалната администрация представляват 86% от автопарка. Самият Азаров кара Audi, но на форума в Санкт Петербург пристигна с Lada Vesta.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега не разбрах - колата ли не е ставала или онзи не е ставал.
  • #8
    Щирлиц ( преди 1 година )
    Москвичът палеше винаги.И построи цяла триетажна вила.Ако задкормилното устройство е повредено,москвичът не е виновен.
  • #7
    Масквич ( преди 1 година )
    Едно време, когато Масквича успееше да запали, хората изпитваха такъв кеф, цял оргазъм. Понякога се събираше целият вход на блока да дава акъл и накрая всички заедно го бутаха да запали.
  • #6
    Досмешник 4 ( преди 1 година )
    А бе ама верно ли е друго че при макдимален въртвщ момемт коляновия вал на тая лада не мърда
  • #5
    До долния ( преди 1 година )
    Хаха редакторе какви физични закони бе *** три и пет не можеш да сметнеш.Гледай сега къде го видя тоя електромобил дето дърпа на 5-та ама ти не знаеше ли че електромобила няма пета предавка.А и незнарх че ладата е електромобил или при максимален въртящ момент ротора пак ли прави нула оборота.пълен цирк си за физични закони тръгнал да говори
  • #4
    Смехоранчо ( преди 1 година )
    Как да разбереш предимствата при движение с ниска скорост, където един електромобил 1000 коня харчи 12 киловатчаса на 100 км при градско шофиране и задръствания, при положение че на магистралата харчи 25 киловатчаса? Точно обратното на ДВГ който в градски условия работи с КПД под 10% от резервоара до колелата.
  • #3
    Смехоранчо ( преди 1 година )
    Така и няма да видите предимствата на електромобилите, защото не познавате физичните закони и дори когато ви обяснят предимствата не можете да ги разберете. Точно така електродвигателя може да осигури въртящ момент дори без да се върти. Нещо абсолютно невъзможно за ДВГ. Е как да видиш предимството при офроуд на електродвигателите, които при издърпване на закъсал автомобил, получават максималния си въртящ момент от нула оборота, за да не се налага да се засилват да не угаснат?
  • #2
    Мхм ( преди 1 година )
    Руски дибили само като ги видиш и ти става ясно че не са хора.
  • #1
    Смех ( преди 1 година )
    Вяжното е да се знае преди запалването въртящият момент колко е при нула оборота
fallback
Последни