IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda

Второто поколение на EA888 сериозно удари по репутацията на производителя

Двигателите от второ поколение от семейството EA888 излязоха на пазара през 2008 г., а само 4 години по-късно се появи и третата им генерация. Тези агрегати обаче накърниха сериозно репутацията на моделите на Volkswagen Group, тъй като имаха редица проблеми.


ЕA888


Инженерите, разработили тези мотори, бяха изправени пред много трудна задача - да поддържат характеристиките на висока мощност (като при двигателите от предишното поколение), но същевременно да намалят разхода на гориво и да гарантират съответствие с по-строгите екологични стандарти Евро-5. Не е изненадващо, че бяха направени сериозни грешки в конструкцията, чието отстраняване отне доста време и средства.

Самата конструкция изглеждаше надеждна - чугунен блок, ангренажна верига, турбина с ниско налягане и балансиращи валове, разположени в цилиндровия блок. Разработчиците на двигателите обаче не бяха взели предвид някои нюанси и затова възникнаха проблеми, припомнени ни от изданието ZR.

Двигателите от семейството EA888 са монтирани надлъжно на моделите на Audi и напречно на модели на Volkswagen, Skoda и Seat. Гамата включва 1,8-литрови двигатели CDAA, CDAB (напречно) и CDHA, CDHB (надлъжно), както и агрегати с обем 2,0 литра - CCZA, CCZB, CCZC, CCZD (напречно) и CDNB, CDNC, CAEA, CAEB (надлъжни).

9 проблема на двигателите EA888 (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    15 rate up comment 27 rate down comment
    Brum Brum ( преди 1 година )
    Плюете, плюете и като погледнем на улицата над 50% от колите са немски...И аз бях така, докато не седнах в премиален немски седан...ами мнооого е различно в сравнение с японските и френските и т.н.Сега ще скочите и ще започнете - Лексус, Генезис, Аглока...сигурно е така, но аз смятам, че всеки има право да избира сам. Един пример - имам 11г Тигуан, който е 2.0 тди и не пипа маслото. Но 2018г същия двигател с повече кончета, пиеше масло точно както го описа колегата по-долу...чакам минусите ...
  • #11
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо само 9, като са поне 99 проблемите.
  • #10
    26 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако бяха само двигателите им проблемни с мед да ги намажеш, но не са. Колите на ФВ груп са тотал щета. Много хора са пропищели от тези гробници.
  • #9
    35 rate up comment 4 rate down comment
    Еиеид ( преди 1 година )
    Беше до 2000, 2003 г някаква надеждност и здравина при ваг. След това започна голямото им падение да предлагат ненадеждни и проблемни автомобили, разчитайки на стари лаври и заблудени хорица подаващи се на масовата пропаганда , колко били добри колите им.
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Илиян ( преди 1 година )
    До 5: Моля те, взе ми си RAV4!!!:)
  • #7
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Станчо куфара ( преди 1 година )
    Всички нови модели включително и toyota горят масло и са еднодневки
  • #6
    26 rate up comment 14 rate down comment
    Няма изненада. ( преди 1 година )
    Никога не само ФВ, а въобще германски автомобил! Който има мозък и цени парите и нервите си ще ги заобикаля, като гробища!
  • #5
    14 rate up comment 3 rate down comment
    фв ( преди 1 година )
    До #1Ти ме разби. Точно между Allspace 200к.с. и Rav 4 hybrid се колебаех и по-скоро клонях към vw, заради по-добрата визия. Май ще преосмисля,а и тойота имат 10 год. гаранция
  • #4
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всичко след 1.8Т и 1.9ТДИ на Ауди не става!
  • #3
    36 rate up comment 2 rate down comment
    Илиян ( преди 1 година )
    Да, така е. Докато излезе новата Mazda CX80 ще си доливам масло във ВАГ-а всеки път като зареждам дизел и ще проклинам мига, в който подписах договора с ФВ :)