Случва се понякога механик да забрави да постави болт или гайка при повторно сглобяване на превозно средство след ремонт. Съвсем друга е квалифициран техник на Tesla да пропусне да инсталира основна част от багажника на Model 3. Точно това обаче се е случило на клиент на марката, става ясно от публикация в Reddit.
Нейният автор разказва, че електромобилът на брат му е блокирал 5 дни, след като е напуснал сервиза. В опит да разбере какво точно се е случило, собственикът отворил предния капак и установил, че основната част от багажника липсва.
Машината е била в сервиз заради проблем с предната част на окачването. Очевидно в някакъв момент от ремонта механикът е премахнал част от багажника, без която той няма как да бъде използван, и след това е забравил да я монтира отново.
Собственикът признава, че рядко използва товарното отделение и затова му е отнело толкова време, преди да забележи липсата. Той се обадил в сервиза, откъдето го поканили да дойде и да вземе багажника, когато му е удобно. Проблемът е, че собственикът живее на 7 часа път от сервизния център и пътуването ще му създаде някои проблеми, още повече че колата явно има проблем.
Цялата история е доста шокираща, защото трудно може да се приеме, че след ремонт ще остане толкова голям детайл и той няма да бъде забелязан от квалифициран техник.