fallback

Собственик на Tesla разкрива колко струват ремонтите

Посочените разходи са за поправка на щети от катастрофи (ВИДЕО)

Притежанието на електричество превозно средство излиза по-евтино в сравнение с кола с двигател с вътрешно горене, но когато се стигне до отстраняване на щете от катастрофа, нещата определено стоят по различен начин. Оказва се, че ремонтът на много електромобили е доста скъп и може да се превърне в кошмар за собственика.

Такъв е случаят, за който съобщи в YouTube, притежател на Tesla Model Y. Той подробно разказа за разходите по ремонта на неговия електрически кросоувър след претърпяна катастрофа. Инцидентите всъщност са два, като при първия ремонтът на автомобила е струвал 8701 долара, а при втория – 23 614 долара.

И всичко това е заради повреди по каросерията на кросоувъра, като високата цена се обяснява от факта, че колите на Tesla са от по-висок клас. Съответно, това увеличава значително цената на ремонта. Също така при подобни катастрофи – като удар с друг автомобил от строя излизат сензори, монтирани на места, които обикновено са предразположени към повреди – броните, например.

На всичко отгоре центровете за следпродажбено обслужване на американския производител все още са ограничени. Често за влизане в сервиз на пострадал автомобил на Tesla се чака доста време и това забавя ремонта и оставя собственика без кола.

В случая тази история се фокусира върху модел на Tesla, но трябва да се отбележи, че подобно е положението и с други нови марки, произвеждащи само електромобили. Според информациите, с подобни проблеми се сблъскват и собственици на Lucid и Rivan, чийто ремонт също е доста скъп, като за него често се налага и доста чакане.

fallback
  • #19
    Тъпо ( преди 1 година )
    Питайте статиодраскача знае ли как и за колко се ремонтира блъсната мерцала на под 5 години? Аман от фенове на голф тройка.
  • #18
    до 17 ( преди 1 година )
    Да де, ама само Тесла ти събира в реално време начинът на каране - не сухата буквалистика, с която си се похвалил у немско - така знае ако си изцедил днес 5 пъти на светофара, за да може още следващия месец да ти вдигне вноската.Ама де да знаеш ти тези неща - то в Германия ги няма.(споко, дишай - ще има, няма само Вагени да има)
  • #17
    Ай чал ( преди 1 година )
    Тука влязох за да се посмея на коментарите и си отивам
  • #16
    Фф ( преди 1 година )
    Това за формулата за изчисление го има открай време тук в Германия :)))Колко години си, в кой град живееш, кой квартал, имаш ли карта за транспорта, имаш ли мотор, имаш ли служебна кола, имаш ли къща или апартамент,женен ли си, имаш ли деца , имаш ли кредити - всичко това оказва влияние на цената на застраховката. Нищо ново
  • #15
    До лудетината ( преди 1 година )
    Тесла си има собствена формула за застраховка, която определя различни премии за абсолютно един и същ автомобил, но за различните шофьори в зависимост от стила им на шофиране. Внимателните плащат малка вноска. Това е още един от бизнесите на Тесла.
  • #14
    Лудория ( преди 1 година )
    Да го кажем така за застрахователите - винаги са на печалба, и то огромна. Питайте Бъфет, той ги разбира тия неща. А за премията при застраховка - формулата й е сложна и не зависи само от стойността на самия автомобил. Параметрите, таблиците и съответните коефиценти са сложни и трудни за обясняване. Има си цяла отделна професия от хора, които ги мислят. Преди време видях формулата за застраховка на автомобил - две страници формула с параметри.
  • #13
    Гост ( преди 1 година )
    Стъклото ми не е "гърмяло" и си е оригинално за 12 годишна Корола.
  • #12
    Гост ( преди 1 година )
    Застраховката покрива риска от унищожаване и повреждане на автомобила при катастрофа.Тесла се самозапалват.При катастрофа лятото от алуминий купе не може да се ремонтира и се пише тотал щета. Повишения риск от унищожаване ще доведе до скъпа застраховка.
  • #11
    До РУК ( преди 1 година )
    Ще ми обясниш ли логиката защо застраховката на електромобилите ще зависи от техния брой, а не от цената на електромобилите както досега? Нали не очакваш че цената на поправка на тавана на skoda fabia за 3000 лв с газова уредба ще е еднаква с цената на ремонта на стъкления покрив от ламинираното стъкло на Тесла? Дори обикновеното закалено стъкло което слагат на покривите на toyota струва на собствениците хиляди долари като гръмне, а то си гърми защото е некачествено.
  • #10
    РУК ( преди 1 година )
    Нали ги оправят през WIFIто?! :-)Шегата на страна - ремонта на малки щети при електричките е доста по-скъпо от при съпоставим клас коли с ДВГ.Първо заради особенността в конструкцията на шасито.Втора заради стойността на батерии, сензори и т.н. Колкото по масови стават електричките, толкова по високи ще стават техните застраховки.Екологичния ефект от това, че много ще отиват в моргите с леки щети, защото са скъпи за ремонт,не го кометираме.Стана ясно,че екологията не е важна, нали! :-) :-)
fallback
Последни