fallback

Собственик на Tesla разкрива колко струват ремонтите

Посочените разходи са за поправка на щети от катастрофи (ВИДЕО)

Притежанието на електричество превозно средство излиза по-евтино в сравнение с кола с двигател с вътрешно горене, но когато се стигне до отстраняване на щете от катастрофа, нещата определено стоят по различен начин. Оказва се, че ремонтът на много електромобили е доста скъп и може да се превърне в кошмар за собственика.

Такъв е случаят, за който съобщи в YouTube, притежател на Tesla Model Y. Той подробно разказа за разходите по ремонта на неговия електрически кросоувър след претърпяна катастрофа. Инцидентите всъщност са два, като при първия ремонтът на автомобила е струвал 8701 долара, а при втория – 23 614 долара.

И всичко това е заради повреди по каросерията на кросоувъра, като високата цена се обяснява от факта, че колите на Tesla са от по-висок клас. Съответно, това увеличава значително цената на ремонта. Също така при подобни катастрофи – като удар с друг автомобил от строя излизат сензори, монтирани на места, които обикновено са предразположени към повреди – броните, например.

На всичко отгоре центровете за следпродажбено обслужване на американския производител все още са ограничени. Често за влизане в сервиз на пострадал автомобил на Tesla се чака доста време и това забавя ремонта и оставя собственика без кола.

В случая тази история се фокусира върху модел на Tesla, но трябва да се отбележи, че подобно е положението и с други нови марки, произвеждащи само електромобили. Според информациите, с подобни проблеми се сблъскват и собственици на Lucid и Rivan, чийто ремонт също е доста скъп, като за него често се налага и доста чакане.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Ей голям рев, че този бил платил 2000 лв за две катастрофи! Ако и толкова не можете да си позволите, по-добре не си купувайте автомобил!
  • #8
    До долните ( преди 1 година )
    Моля ти се и вие да не си блъснете трошките по този начин, че както се хвалите че целите струват 3000 лв, само бояджията ще ви иска повече за цялостно боядисване.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Не му казвайте на собственика колко струва смяната на батерията,ще вземе да се застреля.
  • #6
    бг смешки 2 ( преди 1 година )
    а балъците у БГ накупиха набързо ТЕСЛИТЕ без да мислят ! 1во че у нас са скъпи 2ро у нас няма кой да ги ремонтира , 3то у нас и частите са мн скъпи ! но народа *** иска да се прави на велик а това струва пари .....
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    TаралеслА била кола от висок клас и за това ремонтите и струват скъпо. Хаха, еми то Дачия и Лада са от същия клас, но не им струва скъпо ремонтите.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Асистенти за паркиране, автопилот, сензор за налягането на гумите, сензорни (touch-screen) екрани и куп други безсмислени и ненужни благинки ...; eee щом искаш да си само пътник, а не шофьор ...; ще си плащаш.
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Штт стига бе! Оставете електрофилите да вярват, че в паралелната вселена в която живеят електричките не попадат в инциденти... както и няма да плащат данъци... зареждането им е без пари, а при продажбата на колата не само си връщаш цялата сума ми даже правиш печалби... все пак мечтите трябва да са безплатни
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    А новите коли с ДВГ да не би да нямат сензори в броните ...
  • #1
    Гост ( преди 1 година )
    Честито електрофилчета.Скъп електрически автомобил,скъп ремонт,чакаш седмици и оставаш без автомобил.
fallback
Последни