fallback

Най-евтините електромобили на старо

Употребяваните коли на ток вече са на атрактивни цени

Тези, които искат да влязат света на електрическите автомобили за първи път, но не искат да инвестират твърде високи суми, винаги имат възможност да се обърнат към пазара втора употреба. В момента там се предлагат много коли втора употреба на атрактивни цени – при това не само „традиционни“, но и такива само на ток.

И в двата случая е необходимо купувачът да вземе някои „предпазни мерки“ и съответно да провери дали колата е поддържана правилно, нейния действителен пробег, дали тя е попадала в сериозни инциденти и т.н. При електромобилите задължително трябва да се провери състоянието на батерията и дали тя все още е в гаранция, тъй като нейната замяна е много скъпа.

Колегите от италианското изданието на Motor1 съставиха списък от 10-те най-евтини електромобила, които се предлагат на пазара в Европа в момента. А като бонус е прибавена и една от най-търсените коли на ток – Tesla Model 3.

Най-евтините електромобили на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    До 4 ( преди 1 година )
    Колко падат цените на колите с ДВГ? 2020г купих бензинова кола на 6 месеца и 10 000км за 30 000 евро, 3 години и 40 000км по късно, актуалната цена е 33 000 евро! Страшно падение ти казвам! Като цяло коли втора ръка се търсят повече,заради нежеланието на хората да инвестират в технолгия която очевидно е междинна!Имам предвид настоящите електрички с настоящите батерии, които до 5 години ще са като от 18 век!А тези които не ги устройва пробега на настоящите електрички,търсят ДВГ пак втора ръка!
  • #5
    Роузи ( преди 1 година )
    1.ситроен/пежо/МИТСУБИШИ...... какво падение за Митсубиши2.Дачия спринг изглежда като нещо уродливо и дебело (всъщност е супер малко и не е така), просто миниатюрните гумички отдолу го правят да изглежда толкова уродливо.3.тесла - 2ра ръка автопилота по-добре ли работи от чисто новия? (където самоубива)4.ако поръчам теслата, дето я хвърлиха в космоса по-евтино ли ще ми излезе ? (все пак бая светлинни години е навъртяла вече?)
  • #4
    До #2 ( преди 1 година )
    На свободен пазар, цената на автомобилите на старо се определя от търсенето за такива. Щом цените са високи, значи има повече хора, които желаят електромобил, отколкото коли се предлагат. Аналогично, щом цените на ДВГ падат толкова, значи хората не намират голяма стойност в тях.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    цената е стойност която купувача може да плати за една стока или услуга и се договаря с продавача
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    После пак обяснявайте колко пада цената на електромобилите втора употреба. Нали все обичате да сравнявате електромобилите с бензиновите им аналози. Я сравнете колко са стрували като нови и колко струват сега след 10 години бензиновите и кой модел колко процента е изгубил от първоначалната си цена?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Ех, историята на електромобилите в една статия. Японските компании бяха едни от първите, пуснали електромобили, но заради нечуваното им техническо превъзходство направиха такива външни нужници, че се самоубедиха, че електормобилите нямат бъдеще. Колкото и да е комично, Митсубишито и Лийфа спраха да ги произвеждат, точно когато започна бумът на електормобилите. И Аристофан не може да напише такава комедия.
fallback
Последни