fallback

Най-евтините електромобили на старо

Употребяваните коли на ток вече са на атрактивни цени

Тези, които искат да влязат света на електрическите автомобили за първи път, но не искат да инвестират твърде високи суми, винаги имат възможност да се обърнат към пазара втора употреба. В момента там се предлагат много коли втора употреба на атрактивни цени – при това не само „традиционни“, но и такива само на ток.

И в двата случая е необходимо купувачът да вземе някои „предпазни мерки“ и съответно да провери дали колата е поддържана правилно, нейния действителен пробег, дали тя е попадала в сериозни инциденти и т.н. При електромобилите задължително трябва да се провери състоянието на батерията и дали тя все още е в гаранция, тъй като нейната замяна е много скъпа.

Колегите от италианското изданието на Motor1 съставиха списък от 10-те най-евтини електромобила, които се предлагат на пазара в Европа в момента. А като бонус е прибавена и една от най-търсените коли на ток – Tesla Model 3.

Най-евтините електромобили на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    "Volkswagen e-up" - Не, не и не. Спестете си 25000 лева и ги давайте за таксита. Тва е каручка.
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    В никакъв случай Нисан Лийф от преди 2016-а. Тези коли имат най-лошата батерия. ТОлков бяха зле, че едвам не уиха целия EV маркет, заради лошото реноме. Чеснто казано, ако Тесла не бяха изкарали S-ката по това време, днес никой нямаше да взима EV-тата на сериозно, заради грешката на Нисан. Зоуй става, но батерита трябва да е над 45 квч-вата. И зимата пак е проблем. Ще стигне да тръгнете от София, да закарате до пловдив и да си свършите работата, ама до там.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    До 22 - Са бе, но има един проблем - ако "над" 80% и е минала 500 000 км. шандът да мине още 500 000 на практика клони към нула. Очаквай проблеми в мнгоо скоро време.
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    Дизел трябва да е от бус нагоре. Бензина трябва да е ако пътувате много. За градско - само на ток. Купил си дизел нашият, махнал всичко да пуши уж върви, гаси през 3 километра....
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    "Иначе и кола с висока деградация може да си се кара и нищо " - само че не е нищо. Под 80% рискът от окъсяване на клетка се увеличава с хиляди, да не кажа милиони проценти. Аз лично не бих си държал такава кола в гаража. Затова само Тесла или БМВ и3 - само те са се доказали досега, че на 350 или дори 500 хил. км здравето на батерията е над 80. Или другият вариант е LFP, но от тях още няма бройки на старо.
  • #21
    До долния ( преди 1 година )
    За какво ти е електричка като има ви ейгхт Камаро
  • #20
    Емили ( преди 1 година )
    ТО Тротинетката ми има повече пробег от тези "коли" кафези за придвижване от фризьора до маникюриста и до зарядната станция...
  • #19
    До 7 ( преди 1 година )
    Колко да държат цена братче? 5 годишна Модел 3 е на 50% от цената си като нова!!!
  • #18
    До 8 ( преди 1 година )
    Айде първо се качи на Тесла и тогава ги хвали толкова!!! Кое и неземното на тесла в момента бе!?! Що Тесли 2018 ги продават на по 70-80 000км, като са толкова страхотна инвестиция в бъдещето?!Да си купят новата ли? Че то можеду Модел 3 от 2018 и Модел 3 от 2023 разлика няма бе!Що ги продават тия нещастници!? Купи ли ги за по 60 000 евро, па ги продават за по 30 000? Що така!Я влез в мобиле.бг да видиш колко обяви има на Тесли!*** нещо не ги купувате?Що бе?
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Лийф и Зоуй??? Не не не ... Има защо да са толкова евтини.
fallback
Последни