IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo не смята да се откаже от моделите, които го направиха популярен

Шведската компания планира създаване на първото си електрическо комби

Шведската компания Volvo обмисля създаването на първото си изцяло електрическо комби. Новият модел може да замени флагмана V90, съобщава AutoExpress, като публикува изображение на евентуален такъв автомобил. Електрическият наследник на комбито Volvo V90 ще се конкурира с Audi A6 Avant e-tron и Volkswagen ID.7.

 

Volvo V90-комби

 

Volvo изгради името си върху комби, но ще го изостави ли, преминавайки към електромобили? Отговорът идва от изпълнителния директор на Volvo - Джим Роуън, който сподели, че марката обмисля дали да се ангажира с изцяло електрическо комби или да се изправи пред изоставяне на пазара на комби с нулеви емисии на конкуренти като Skoda и Volkswagen.

Засега Volvo проучва възможността, но според ръководителя има много фактори, които могат да повлияят на успеха на едно електрическо комби. Роуън добави, че ако електрическото Volvo V90 наистина види бял свят, то ще бъде един от най-красивите и технологично напреднали автомобили на шведите. Той призна, че лично се интересува от създаването му.

 

Volvo V90

 

Шведската марка ще пуска нов модел всяка година през следващите пет, защото има за цел да направи половината от продажбите си електромобили до 2025 г. и след това да се откаже напълно от коли с ДВГ до 2030 г.

Вече бяха представени водещият SUV EX90 и малкия EX30, като се очаква и изцяло електрическо второ поколение XC40 и захранван с батерии заместител на XC60. Очаква се също така нов електрически седан от същата платформа SPA2 като EX90, насочен към клиенти в САЩ и Китай.

 

2024-volvo-ex30

 

Пред изданието Джим Роуън казва още: „Може ли да направим наистина добре проектирано и интелигентно комби? Да, разбира се, че може. Въпросът всъщност е дали трябва да го направим, има ли достатъчно марж, има ли достатъчно търсене за тази кола? Хората наистина ли ще кажат: Добре, предпочитам комби с хубав дизайн, отколкото да избера седан или SUV. Дали пазарът в този сегмент ще се върне, защото търсенето на комби автомобили и седани е намаляло в Европа? Това е решение, което трябва да вземем и трябва да го вземем с пазарната интелигентност, с която разполагаме. Ще пускаме нова електрическа кола всяка година през следващите пет, а дали комби ще бъде едно от тях? Гледаме в тази посока“.

 

 

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Браво! Споредм мен Волво и Субару са класика при комбитата и трябва да продължат да ги правят
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Има бая Ситроен Ксантии Ксари Пежа 405-406 рена 19 меган и тн.Напротив аз волво 850 440 и тн. не съм виждал от много време.Оказа се че Френските са супермиздръжшиви голф3 ги няма вече е36 също да не говорим за 190 и 124 на мерк окапаха нещо.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    произвеждат се в сащ европа китай общото е че са разработки на унифицирани китайски платформи
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Китайското вече знач ( преди 1 година )
    Всичките ви понятия скоро ще се обърнат на 180^. Волво е силна марка която се сглобява в Европа и е собственост на Geely. Китайците правят добри коли вече и скоро ще са по-добри от всички европейски. Освен подигравките ви нищо не остана. Волво на 10 години има много, френски и италиянски няма толкова. Немските коли скоро ще са по-зле . Идва сериозна промяна . Браво на Волво че задържаха качеството и даже го подобриха
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Суууоееер! VW да се гръмнат!
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    волводрайвера завъртя манивелата и запали волвото което му е наследствено от дядо му което е купил от корекома с долари изкарани като строител в либия което волво е сглобено от чистокръвни синеоки викинги погледни календара 2023 г ог 1999г автомобилното подразделение на волво аха да обяви фалит но внуците на форд решиха да го купят и да го унифицират и да го продават като ребрандиран форд 2010 видяха че филма не върви и го продадоха на китайци на 1/3 от цената никой не европеец не я искаше
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    krasy ( преди 1 година )
    До 5 не до 4!!!!
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    krasy ( преди 1 година )
    До 4.Колегата ти обясни и интелигентно и деликатно,но аз мисля,че с *** е безмислено да водиш диалог под каквато и форма да е!
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Сам си противоречиш. Каква марка е Тесла? Независимо ,че произвежда в Китай и Германия не нито китайска, нито германска марка а си е американска, защото има американски собственици. И да, dacia е френска собственост и компанията е френска, независимо къде се произвежда. Някога е била румънска, но не сега.
  • #4
    10 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Абе бунак, ти правиш ли разлика между настоящи собственици и произход на марката!!! По твоята логика Дачия са френски автомобили? Или Шкода и Сеат - немски! Или Jeep италиански? Или пък обратното - Тесла като се произвежда я Китай е китайска кола? Или пък немска, щото и в Берлин имат завод! Утре Geely ако продадат Волво на Стелантис, ква марка ще е! Тва, че ти и дедите ти веднъж сте били собственост на турци после на руснаци, не значи, че с автомобилните марки също е така, робе!