IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-мощният Mercedes-Benz AMG GT 63 има 1213 коня под капака

Само тунингът на модифицирания автомобил струва 95 000 долара (ВИДЕО)

Американското студио RENNtech от Флорида (САЩ), специализирано в усъвършенстването на автомобили Mercedes-Benz, представи нов екстремен проект, наречен RIIIx. Това е дълбоко модифициран лифтбек AMG GT 63, чийто двигател е станал два пъти по-мощен, което го прави най-мощният, предназначен за обществени пътища.

 

RENNtech Mercedes-Benz AMG GT 63-11

 

Стандартният 4-литров V8 двигател развива 681 к.с. в спецификацията на САЩ, но тунерите успяха да достигнат 1213 к.с. без хибридна добавка. RENNtech ще произвежда серийно RIIIx, но в много ограничено издание. Цената само на тунинга е 95 000 долара.

Ателието RENNtech е основано през 1989 г. от Хартмут Фейл, който преди това е работил в AMG и е натрупал опит с двигателите на германците. Това е, с което RENNtech е известно и усъвършенства не само Mercedes, но и автомобили от други европейски марки. Но Mercedes все още са в светлината на прожекторите на проектите на RENNtech.

 

RENNtech Mercedes-Benz AMG GT 63-13

 

Тайната на лимитирания RIIIx се крие в турбокомпресорите RENNtech Stage II върху подсилени лагери с ниско съпротивление при търкаляне. Има също всмукателна тръба от въглеродни влакна, горивни помпи за високо налягане, тръба от неръждаема стомана с 200-клетъчни катализатори, специални ауспуси и активен клапан на изпускателната система.

Освен това RENNtech е препрограмирал блоковете на двигателя и трансмисията, което води до ускорение до 60 мили/ч (97 км/ч) от 2,44 секунди, 100 мили в час (160 км/ч) ще бъдат достигнати за 5,5 секунди, а суперавтомобилът ще измине четвърт миля за по-малко от 10 секунди. С такива показатели RIIIx може да се конкурира с McLaren 720S.



Максимална мощност се постига при използване на бензин с октаново число 100, но и с 95 двигателят ще осигури 965 к.с. Поддържането на RIIIx на пътя не е лесно, така че RENNtech добавя модул за понижаване на въздушното окачване и регулируемо задно крило. 

Външният вид допълват емблемите на RENNtech и RIIIx, контрастиращи цветни графики. Колелата са 21-инчови, моноблокови джанти RENNtech RPS отпред и 22 отзад с гуми Michelin Pilot Sport 4S. Между спиците на колелата ясно се виждат модифицирани спирачни механизми.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 и 5 ( преди 1 година )
    Porsche или mercedes предлагат по-бързи и по-качествени автомобили? Какво би е на карло един собственик на porsche 911 gt3 rs да си купи тесла и да
  • #5
    1 rate up comment 5 rate down comment
    теслар ( преди 1 година )
    аз карам Тесла именно защото нямам пари за Мерц. Бърза е, става. Има луфтове на броните, капака и багажника. Вътре шефовете са ми криви ама пък е електричка и това ме въздига над тези неща с детайлите и добрата изработка.
  • #4
    2 rate up comment 7 rate down comment
    ай чал ( преди 1 година )
    и 2000 коня да има - ограничението на магистралата е 120 - аре чао
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до електричаря ( преди 1 година )
    Много пъти съм те питал след като теслАта е по-бърза, по-икономична, по-евтина, въобще перфектна, защо все още съществуват коли като този Мерцедес? Не само че съществуват ами даже се купуват и повече от Плейд-а.
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Виж как си знаеш. А истината боли, нали? Не стига че два пъти по-скъпо от онази Тесла, а и почти два пъти по-бавен, въпреки че има 200 коня повече от Теслата. Като гледам показателите даже обикновената тесла ще го бие този Мерджан.
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Чакам да се появи онзи с теслА плаид, да каже как за тези пари ще си купиш няколко, които се телепортират в сравнение с този мерц, че даже ще останат пари и за круиз