fallback

Tesla Model S Plaid си върна рекорда на „Нюрбургринг“

Седанът подобри постижението на Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди (ВИДЕО)

Tesla Model S Plaid Track Pack е новият рекордьор на Северна дъга на „Нюрбургринг“ сред масово произвежданите електромобили. Американският седан си върна първото място, след като подобри постижението на основния си конкурент Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди.

Двата електромобила започнаха спора си още през лятото на 2021 г., като си разменяха първото място. В крайна сметка колата на германският производител, управлявана от тест-пилотът Ларс Керн успя да премине 20,832-километровото трасе за 7:33,35 минути. По това време – преди по-малко от година, Porsche Taycan Turbo S с мощност 761 к.с. беше с 2 секунди по-бърз, от Tesla Model S Plaid с 1020 к.с. Сега обаче американската компания отговори подобаващо и нанесе съкрушителен удар.

Model S, оборудван с пакет Track, записа време от 7:25,321 минути, което поставя седана на Tesla между именити суперколи като Ferrari Enzo и Mercedes SLS AMG Black Series. Не се съобщава обаче кой е карал новия рекордьор сред масовите електромобили.

В случая допълнителният пакет Track включва лети джанти Zero-G с пистови гуми Goodyear Supercar 3R и карбоново-керамичен спирачен комплект, състоящ се от ротори от въглерод-силициев карбид, еднокомпонентни апарати с високоефективни накладки и специална спирачна течност, предназначена за каране на писта.

Както се вижда от видеото, новият рекордьор също така е оборудван със стандартен кръгъл волан. През 2021 г. Model S счупи рекорда на Северната дъга, като тогава седанът беше с обявения за опасен щурвал. Не е ясно доколко нормалното кормило е допринесло за новото най-добро постижение, но явно то е по-удобно за каране на писта.

fallback
  • #16
    до долния ( преди 1 година )
    А бе нищо си нестава от теслите елеиктрички ДА но само новият РАМ еталонът 230квтч батерия Теслите имат слаби батерии.
  • #15
    До 11 ( преди 1 година )
    Много удобно отмитате само конете но не и теглото, размерите и цената. Една от по-бавните е Lamborghini Hurac
  • #14
    До 10 ( преди 1 година )
    "Къде ще го карате това чудо,господа електрофили?"Навсякъде където си караш твоя автомобил. Това си е семеен автомобил и на външен вид ще можеш да го различиш от най-евтиния базов модел само по цвета на спирачните апарати и една малка табелка на задния капак, на която дори не пише плайд. Можеш ли да кажеш същото за всички останали автомобили направили рекорди на нюрбургринг? Можеш ли с тях да отидеш на море с пет членно семейство и много багаж?
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако теслАта беше слязла под 7 мин щеше да ме впечетли. Но при 35% повече мощност да биеш с 8 секунди, не е за гордост, а за смях.
  • #12
    До 11 ( преди 1 година )
    Да видя дали правилно съм те разбрал. Значи казваш, че въобще не си респектиран, че марка, която само от 10 години има серийно производство успява да победи на писта стогодишна марка, която е икона пред която всеки се кланя когато става въпрос за писта и управляемост? Щом за тебе това не е постижение, не знам от какво можеш да се впечатлиш? Относно конете, защо от porsche са сложили толкова малко коне? Това е въпросът!
  • #11
    До 8 ( преди 1 година )
    Дааа голямо постижение за Тесла да бие друга електричка с 260 коня по-малко. Или ДВГ-та с по 400-500 коня по-малко. Утре ще се гордееш, че е победила някоя Октавия 2.0 тди.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде ще го карате това чудо,господа електрофили?Забравих,Вие още карате пушилници.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Да преговорим. Това си е същия онзи автомобил като цялата му модификация е да му сложат по-добри спирачки. Нито са му увеличавали мощността, нито са му намалявали теглото. Тоест за всеки който тези 8 секунди разлика не са от толкова голямо значение, въобще не е нужно да се изръси за допълнителни 10 000 долара за този пакет при поръчка на автомобила
  • #8
    Учуден ( преди 1 година )
    Давай ти антиелектрици, очаквах повече. Само това ли успяхте да измислите досега за семейния автомобил, 7 местен спортен седан с тегло 2,5 т, който бие постиженията на откровени спортисти с ДВГ, които още от чертожната дъска са проектирани за пистов автомобил с по две места и багажник в който трудно се събира голяма дамска чанта, в който почти всичко е направено от карбон, за да се спести някой друг килограм тегло?
  • #7
    До долните ( преди 1 година )
    Стига ривахте бе електриката винаги бие двг
fallback
Последни