fallback

Мода или знак за ново начало - производителите масово променят емблемите си

През последните години много от големите автомобилни компании поеха в тази посока

Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.

Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.

Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    зле зле зле ( преди 1 година )
    Старата емблема на Астън Мартин е по-добра. Старата емблема на Ауди е по-добра.Старата емблема на БМВ е по-добра. Старата емблема на Буик е по-добра. Така и при Кадилак, и при Ситроен. И на Лотус и на Ланчиа. Особено при Лотус новото лого все едно е взето от хранителен продукт в консерва? Мини преди също е супер. Новата емблема не. Нисан също е зле, при Порше какво да коментираме няма промяна. VW, Рено, Волво... Зле...
  • #2
    Иванов ( преди 1 година )
    Защо не споменахте и Дачия ??
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    ...нито нито.. просто осъвремняване. Ама откъде да ги знаете тези неща...новобранци.
fallback
Последни