IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо Tesla доставя колите с по-малко от 50% батерия?

Компанията отново намалява цените на фона на слуховете за фейслифт на Model 3

Автомобилите Tesla вече се доставят с ниво на зареждане на батериите под 50%, като причината за това е предпазна мярка, съобщава Autoevolution, като се позовава на информация от клиенти. Защо се прави?

 

tesla-model-3-and-model-y-1024x576

 

Това е нова индустриална политика, към която производителят на електрически автомобили се придържа от скоро, като е основно за доставяни с кораби коли. Причината е, че въпреки всичките си предимства, литиево-йонните батерии имат и значителен проблем, защото са склонни към прегряване, което пък води до трудни за гасене пожари.

Това създава проблеми по време на транспортирането с кораби, които превозват хиляди автомобили. Корабоплавателната индустрия научи за риска от пожари по трудния начин миналата година, когато товарният кораб Felicity Ace потъна, след като се запалиха електромобили. На борда имаше около 4000 коли, въпреки че само няколкостотин бяха на ток. След бедствието индустрията предприе мерки за предотвратяване на бъдещи пожари.

 

2022-Tesla-Model-Y

 

Една от мерките е да се ограничи нивото на зареждане на литиево-йонната батерия до по-малко от 50%, което доказано ограничава риска от пожар. И затова Tesla се придържа към тази практика. Някои собственици съобщават, че са взели новите си коли дори с по-малко от 30% батерия, което ги принуждава веднага да се насочат към зарядните станции Supercharger.

За да компенсира по-ниското ниво на зареждане при доставката, Tesla предлага безплатно зареждане на Supercharger за определено разстояние (150 км), което могат да осребрят няколко дни след доставката.

 

tesla-delivers

 

Същевременно Tesla отново намалява цените на Model 3 и Y преди слуховете за фейслифт. Става въпрос за автомобили на склад и намалението зависи от модела, както и мястото на доставка.

Предположенията са, че този ход цели още едно рекордно тримесечие по продажби с изчистване на наличните коли преди пускането на актуализирани модели. Слуховете са за предстоящо пускане на нов Model 3 с кодово име Highland. Но промените в цените могат просто да бъдат свързани и с някаква вътрешна стратегия на Tesla.

 

 

0 от 500
  • #51
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 49 ( преди 10 месеца )
    Тоест казваш че света е сащ?
  • #50
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 47 ( преди 10 месеца )
    Пък и 1 000 км на повечето българи не им стигат с едно зареждане? Колко трае зареждането на този рам. Гледай да не кажеш нещо повече от две-три минути защото повечето няма да си го купят, понеже техния 30 годишен автомобил зареждал 1500 км за три минути и друго не ги устройва! Нямат повече време и предпочитат да дадат 200-300 лв повече но да не ги караш да си губят цял час за зареждане защото щели да изкарат повече от 200 лв за този час спиране. 15 часа карат без тоалетна храна и вода.
  • #49
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до долния ( преди 10 месеца )
    Какво ще купиш ти бе и защо мисли че в Сащ мислят как да направят кола задоволяваща БъГъ на кой му пука изобщо за БъГъ всъщност
  • #48
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 47 ( преди 10 месеца )
    Да видим дали правилно съм те разбрал. С манията ти по ram, казваш че всеки който досега си е мислил да си купи тесла в българия ще се откаже и ще си купи електрически рам, правилно ли съм те разбрал. Защото е имал по-добра батерия и минавал 1 000 км с едно зареждане за разлика от тесла и всички останали? Казваш в българия другия електричка освен електрически рам няма да се продава и това е? Хайде ако не е така да спреш да ни надуваш главите с този рам, иначе се обоснови защо да го купим?
  • #47
    1 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 10 месеца )
    Защо трябва всички да слизат.Ти говориш за тежките рам аз ти казвам че има Рам които се карат и с б макар че на никой не му пука за бг Б когато проектира тия пикъпи.Електрическия не го мисли тия категории си заминават заедно с ДВГ.Пазара в Сащ по анализи най-продаваният сегмент са точно пикапите Форд ф150 Рам Шеви Силверадо и тн как мислиш кой ще слиза от малка кола да се качва на Рам като по-голямата част от Сащ всъщност карат ТОЧНО РАМ и то с кеф.
  • #46
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 44 ( преди 10 месеца )
    Не се ли усещаш че сам си признаваш че можеш да казваш един единствен модел на ram с b категория и всички останали не можеш? Един от всички и ми казваш че нямало рам който да не може да се кара с б категория? А електрическия рам 1500 който тежи празен над 3 т, от който тръгна спора, дали можеш да го караш или си мислиш че полезния му товар ще е по-малко от 500 кг? Нали всички щяха да слязат от тесла модел 3 и абсолютно всички електромобили и да се качат на електрическия рам 1500 според тебе?
  • #45
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Ей обратен я кажи кой Рам по точно не може да се кара с категория Б""Кои са тези доста пикапи като Рам могат да се карат и сега с категория Б в България"Колко пъти трябва да ви се обяснява че сте обратното на умни и не трябва да задавате въпроси на които не можете да понесете отговора? Задаваш конкретен въпрос и като те се отговори питаш защо ти отговарят. Отговарят ти на конкретно зададения въпрос с конкретен отговор, независимо дали ти харесва или не. Бъди мъж поне веднъж. Кажи "сгреших"
  • #44
    2 rate up comment 6 rate down comment
    до долния ( преди 10 месеца )
    Защо удобно изреждаш тежките конфигурации и Рам 1500 мога да карам и Форд ф150 мога да карам а не да ми изреждаш някакви хеви дюти модели и да се правиш на НЕумен
  • #43
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 40 ( преди 10 месеца )
    "Кои са тези доста пикапи като Рам могат да се карат и сега с категория Б в България" ти сигурен ли си че можеш да караш ram 2500 и рам 3500 с b категория? Поне предполагаш ли съществуването на рам 4500 и ram 5500
  • #42
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 41 ( преди 10 месеца )
    Така е, но скоро повечето зарядни станции ще са такива. Засега по пътя на морето ще трябва да се задоволяваме само с 30-те зарядни станции на които могат да се зареждат "само" 1000 км за час и трябва да се виси по зарядните станции изключително дълги 10 минути не отиване и още 10 на връщане. Което направо ти разваля цялата почивка и ти и де да се самоубиеш, защото за 10 минути в морето може да се изпари и да ти провали плажа и да изкупят всичката бира и да останеш жаден. 10 минути за края на све